Makłowicz, Young Igi i Margaret spotkali się w drugiej edycji Nowej Bitwy Scrabble

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Makłowicz, Young Igi i Margaret spotkali się w drugiej edycji Nowej Bitwy Scrabble

Kiedy Robert Makłowicz będzie kandydował na prezydenta, czy Young Igi rzuci w końcu worki w tłum i czy Margaret ma na sumieniu kebab upokorzenia? Nowa Bitwa Scrabble to projekt, w którym uczestnicy dają się poznać w luźnej atmosferze, a rozgrywkę przeplatają żarty sytuacyjne i zabawne anegdoty.

Od 16 grudnia na kanale YouTube marki newonce można oglądać drugi odcinek Nowej Bitwy Scrabble. To kolejna odsłona projektu związanego z rebrandingiem kultowej gry planszowej z portfolio Mattel Gry, w którym spotykają się różne osobowości związane ze światem rozrywki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W drugim odcinku do planszy zasiedli: Małgosia Margaret Jamroży – kolorowa postać polskiej sceny muzycznej – wokalistka, raperka i autorka tekstów, Robert Makłowicz – ikona polskiej popkultury, dziennikarz i krytyk kulinarny, a od niedawna także youtuber oraz Igor Young Igi Ośmiałowski – raper młodego pokolenia, występujący solo i jako 1/3 grupy OIO z milionowymi wyświetleniami na koncie.

Podobnie jak w pierwszej edycji, gimnastyce słownej towarzyszyły rozmaite zadania i pytania. Z materiału widzowie dowiedzą się między innymi, co z ruchankami ma wspólnego język węgierski, gdzie jada się flaczki z ratkami, dlaczego Igi ukradnie płytki z literami Margaret i czy któryś z graczy zdobył więcej punktów niż Kękę, zwycięzca pierwszego odcinka?

W ten sposób marka chce po raz kolejny pokazać, że Scrabble to uniwersalna gra, która może być rozrywką dla każdego. Przy planszy spotykają się różne światy, a graczem może zostać każdy – niezależnie od wieku, wykształcenia czy znajomości niuansów językowych.

Kreacją i produkcją zajął się butik kreatywny Coollective, a za wideo i realizację nagrań odpowiada Lemon Sniff. Działania komunikacyjne wspiera grupa mediowa newonce.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij