Centrum Medyczne Damiana rozpoczęło działania komunikacyjne na TikToku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Centrum Medyczne Damiana rozpoczęło działania komunikacyjne na TikToku

Centrum Medyczne Damiana dołączyło do grona użytkowników TikToka. Na obserwujących czekają praktyczne porady z zakresu medycyny, a także liczne ciekawostki zdrowotne. Głównym celem jest promocja świadczeń oferowanych przez CM Damiana poprzez połączenie edukacji i rozrywki.

Centrum Medyczne Damiana regularnie się rozwija, obserwując rynek usług medycznych i reagując na zmieniające się potrzeby pacjentów. Sieć placówek ochrony zdrowia chętnie sięga również po nowoczesne rozwiązania – w ostatnim czasie do szerokich działań dołączyła komunikacja na platformie TikTok, która pozwala na dotarcie również m.in. do nieobecnej w innych miejscach grupy odbiorców z edukacyjnym przekazem dotyczącym zdrowia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chcemy, aby CM Damiana było traktowane jako miejsce, w którym pacjenci mogą czuć się bezpiecznie, dzięki wykwalifikowanym specjalistom, wykorzystującym nowoczesną aparaturę medyczną. Pragniemy dotrzeć z naszym komunikatem do szerokiego grona pacjentów, aby udzielać im pomocy, której potrzebują. Od wielu miesięcy obserwowaliśmy intensywny rozwój portalu TikTok i jego rosnącą popularność. Dlatego podjęliśmy decyzję o dołączeniu do grona marek obecnych na tej platformie. W projekt zaangażowaliśmy lekarzy wielu specjalności, którzy będę dzielić się swoją wiedzą. Wśród nich znajdziemy m.in. alergologów, internistów, lekarzy medycyny estetycznej, psychologów, położne, pielęgniarki czy fizjoterapeutów – komentuje Marek Kubicki, członek zarządu Centrum Medycznego Damiana.

Centrum Medyczne Damiana jest jednym z pierwszych podmiotów świadczących usługi medyczne, który zdecydował się na aktywność na portalu TikTok. Czy ten sposób dotarcia do pacjenta przyniesie oczekiwane rezultaty?

– Cieszymy się, że do grona twórców na TikToku dołączyło Centrum Medyczne Damiana, tym bardziej, że w tak ciekawy sposób myśli o swojej komunikacji. Użytkownicy naszej platformy to zaangażowani konsumenci, stąd ciekawe treści o charakterze edukacyjnym czy informacyjnym spotykają się z ich dużym zainteresowaniem. Jestem przekonana, że konto CM Damiana wpisze się w ten trend doskonale – komentuje Paula Kornaszewska – dyrektor operacyjna w Europie Centralnej i Wschodniej, z TikTok.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij