TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy serwis CROPP od Engine w amsterdamskich klimatach

Wraz z pojawieniem się w salonach CROPP kolekcji jesień/zima, wystartował nowy serwis internetowy tej marki. Już po raz piąty przygotowała go agencja Engine, od kilku lat obsługującą ten brand.
O autorze
1 min czytania 2012-08-29

Kampania kontynuowana jest pod hasłem CITY RULEZ i ponownie inspirowana jest klimatem wyjątkowych miast. W zeszłym sezonie był to Stambuł, teraz czas na stolicę Holandii. Główną zawartość serwisu stanowią materiały z sesji zdjęciowej zrealizowanej właśnie w Amsterdamie. Bohaterowie sesji to piątka zwariowanych, młodych przyjaciół i … zdezelowana amerykańska furgonetka. Pełnoekranowe fotografie i klip filmowy (autorstwa Łukasza Ziętka) przewijają się na większości podstron witryny.

Do dyspozycji użytkowników oddany został interaktywny LookBook. Zawarte w nim zdjęcia posiadają hot spoty, dzięki którym możliwe jest zidentyfikowanie rodzaju i ceny każdego produktu. W ramach podstrony z kolekcjami, prezentowane są motywy najnowszych serii tematycznych. Możliwe jest również przejrzenie każdego modelu z osobna.

Autorzy serwisu, już na etapie projektowania, przywiązali dużą wagę to jego kompozycji wprowadzając subtelną nawigację nie zakłócającą przeglądania zawartości, starannie dobierając typografię i elementy graficzne. Serwis został również zoptymalizowany w taki sposób, aby osiągnąć najlepszy kompromis pomiędzy szybkością jego przeglądania a jakością materiałów zdjęciowych – bardzo ważnych w branży modowej.

Witrynę uruchomiono w 4 wersjach językowych – polskiej, angielskiej, czeskiej i po raz pierwszy w rosyjskiej. Rosja to obecnie najdynamiczniej rozwijający się rynek marki CROPP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Engine współpracuje z marką CROPP od 2010 roku, jest odpowiedzialna za przygotowywanie jej serwisów www, bloga korporacyjnego, a także m.in. serii kampanii viralowych. Jedna z poprzednich realizacji Engine dla CROPP zdobyła Złotego Orła w kategorii „Kampania zintegrowana”.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing