TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Odkryj swoje supermoce – rusza nowa kampania Danonino

Każdy ma swoją supermoc, musi ją tylko w sobie odkryć. To właśnie wokół tej myśli zbudowano najnowszą kampanię Danonino, która jest skierowana na rynki rumuński i bułgarski.
O autorze
1 min czytania 2021-12-21

Najnowsza kampania Danone w przyjemny i intrygujący sposób opowiada dzieciom o zwierzętach i ich niesamowitych mocach. Komunikacja – skupiona wokół naklejek i komiksu – buduje emocjonalną więź z ciekawymi świata dziećmi i zachęca je do poszerzania własnych zainteresowań.

Danone przypomina młodym czytelnikom, że każdy z nich ma swoją supermoc (talent) – o której często nie ma nawet pojęcia! W czasie trwania aktywacji, miłośnicy serków Danonino mogą systematycznie gromadzić kolekcję świecących w ciemności naklejek – łącznie do zgarnięcia jest ich aż 24 – i umieszczać je w odpowiednich miejscach komiksu.

Dwadzieścia stron czystej zabawy

Dino, brand hero marki Danonino, a jednocześnie narrator w komiksie, rusza z dziećmi w świat przygód Świetlika, który nie zdaje sobie sprawy z własnej wyjątkowości. Sympatyczny bohater poszukując drogi do domu spotyka innych przedstawicieli królestwa zwierząt – m.in. kameleona zdolnego do zmiany ubarwienia czy meduzę posiadającą moc nieśmiertelności. Zwierzęta wzbudzają zachwyt i zazdrość małego owada, który sam chciałby poczuć się wyjątkowy. Wciągającą historię kończy moment ponownego połączenie bohatera z jego świetlikową rodziną i odkrycia swojej (ignorowanej dotąd) umiejętności świecenia w ciemności.

Kampania Danonino łączy w sobie elementy zabawy z edukacją. Morałem przedstawionej w komiksie historii jest fakt, że każdy z nas ma swoją supermoc. U niektórych może być widoczna na pierwszy rzut oka, a u innych jest ukryta nieco głębiej. Wszyscy mamy w sobie coś ze Świetlika – zaabsorbowani talentami innych, nie zawsze jesteśmy pewni swoich umiejętności. A jednak każdy ma w sobie coś wyjątkowego! Chcielibyśmy, aby komiks był dla dzieci źródłem zabawy, ale i bodźcem do odnajdywania i kształtowania swoich indywidualnych talentów., mówi Andreea Dumitrescu, Senior Brand Manager Kids & Essentials Category, Danone
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię kampanii, zaprojektowanie komiksu, KV i projekt opakowań promocyjnych, spot TV oraz stworzenie assetów social media odpowiada VMLY&R Poland. Działania będą prowadzone do końca 2021 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing