Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wzrósł ruch w sieci zza oceanu

Stany Zjednoczone, Niemcy i Wielka Brytania to kraje, z których pochodzi największy ruch zagraniczny w polskiej sieci – wynika z najnowszych danych firmy Gemius.
O autorze
1 min czytania 2014-07-17

Niemal połowa zagranicznego ruchu w polskiej sieci pochodzi ze Stanów Zjednoczonych (46 proc. w czerwcu 2014). Krajowe strony WWW cieszą się też dużym zainteresowaniem internautów, którzy łączą się z siecią z Niemiec (12 proc.) oraz Wielkiej Brytanii (10 proc.).

Na dalszych miejscach znalazły się: Holandia (3 proc. zagranicznego ruchu internetowego w Polsce pochodzi z tego kraju), Francja, Norwegia, Irlandia, Rosja oraz Szwecja (po 2 proc.). Pierwszą dziesiątkę zamykają Włochy (1 proc.).

W ujęciu rocznym największy, bo ponad trzykrotny, wzrost ruchu na polskich stronach WWW odnotowały Stany Zjednoczone (14 proc. w czerwcu 2013 roku). Natomiast w Niemczech i Wielkiej Brytanii ruch ten zmalał odpowiednio o jedną trzecią (18 proc.) i ponad połowę (17 proc.).

Dane pochodzą z badania ruchu na stronach WWW (gemiusTraffic), które firma Gemius prowadzi w ponad 35 krajach Europy oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (dane łączone dla Bahrajnu, Egiptu, Jordanii, Libanu, Omanu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Maroka, Algierii, Tunezji, Iraku, Kuwejtu, Kataru, Syrii, Jemenu, Libii oraz Autonomii Palestyńskiej). Dane gromadzone są dzięki skryptom zliczającym, umieszczonym w kodzie stron podłączonych do badania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj