Opel promuje samochody z fabryczną instalacją LPG w Out-Of-Home

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opel promuje samochody z fabryczną instalacją LPG w Out-Of-Home

General Motors Poland rozpoczął kampanię promującą gamę modeli samochodów Opel z fabryczną instalacją LPG. Działania reklamowe obejmują wykorzystanie nośników Out-Of Home w całej Polsce.

14 lipca wystartowała kampania reklamowa promująca ofertę samochodów marki Opel z fabryczną instalacją LPG. Modele Adam, Corsa, Meriva, Astra, Mokka, Insignia i Zafira Tourer z fabryczną instalacją LPG są przyjazne dla portfela kierowcy, jak i dla środowiska. To sprawia, że są coraz bardziej popularne. Działania komunikacyjne uwzględniają fakt, że w okresie wakacyjnym Polacy chętnie wybierają samochody jako wakacyjny środek transportu. Kampania obejmuje wykorzystanie nośników OOH.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na konstrukcjach 15x5 w 16 wyselekcjonowanych miejscach przy najpopularniejszych komunikacyjnie trasach samochodowych w Polsce, łączących duże miasta i punkty wakacyjne, obecne są kreacje aktywizujące odbiorców. Na nośnikach znajdują się różne komunikaty szacujące cenę przejazdu danej trasy w przypadku pokonania jej samochodem marki Opel z fabryczną instalacją LPG. Korzystając z faktu, że ponad 60%* Polaków w trakcie ostatniego wyjazdu skorzystało z samochodu/motoru jako środka transportu, pokazane zostało, że z samochodami Opel z fabryczną instalacją LPG trasę nad morze lub w góry można pokonać niskim kosztem.

- Niesłabnąca popularność wakacyjnych wypadów samochodowych wśród Polaków oraz możliwości mediów Out-Of-Home pozwoliły nam na przyciągnięcie uwagi konsumentów we właściwym miejscu i czasie – komentuje Aleksandra Maksymiec, Communication Manager w Carat Polska – co w okresie wakacyjnym jest szczególnie trudne.

Za przygotowanie kampanii odpowiadają firmy z grupy Dentsu Aegis Network. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat przy współpracy z agencją reklamy zewnętrznej Posterscope. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Scholtz & Friends. Działania te są kontynuacją kampanii reklamowej aut marki Opel z fabryczną instalacją LPG trwającej od kwietnia 2014.

*Na podstawie badania TGI (fala I-XII.2013)przeprowadzonego przez MillwardBrown

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij