TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Opel promuje samochody z fabryczną instalacją LPG w Out-Of-Home

General Motors Poland rozpoczął kampanię promującą gamę modeli samochodów Opel z fabryczną instalacją LPG. Działania reklamowe obejmują wykorzystanie nośników Out-Of Home w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-07-17

14 lipca wystartowała kampania reklamowa promująca ofertę samochodów marki Opel z fabryczną instalacją LPG. Modele Adam, Corsa, Meriva, Astra, Mokka, Insignia i Zafira Tourer z fabryczną instalacją LPG są przyjazne dla portfela kierowcy, jak i dla środowiska. To sprawia, że są coraz bardziej popularne. Działania komunikacyjne uwzględniają fakt, że w okresie wakacyjnym Polacy chętnie wybierają samochody jako wakacyjny środek transportu. Kampania obejmuje wykorzystanie nośników OOH.

Na konstrukcjach 15×5 w 16 wyselekcjonowanych miejscach przy najpopularniejszych komunikacyjnie trasach samochodowych w Polsce, łączących duże miasta i punkty wakacyjne, obecne są kreacje aktywizujące odbiorców. Na nośnikach znajdują się różne komunikaty szacujące cenę przejazdu danej trasy w przypadku pokonania jej samochodem marki Opel z fabryczną instalacją LPG. Korzystając z faktu, że ponad 60%* Polaków w trakcie ostatniego wyjazdu skorzystało z samochodu/motoru jako środka transportu, pokazane zostało, że z samochodami Opel z fabryczną instalacją LPG trasę nad morze lub w góry można pokonać niskim kosztem.

– Niesłabnąca popularność wakacyjnych wypadów samochodowych wśród Polaków oraz możliwości mediów Out-Of-Home pozwoliły nam na przyciągnięcie uwagi konsumentów we właściwym miejscu i czasie – komentuje Aleksandra Maksymiec, Communication Manager w Carat Polska – co w okresie wakacyjnym jest szczególnie trudne.

Za przygotowanie kampanii odpowiadają firmy z grupy Dentsu Aegis Network. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat przy współpracy z agencją reklamy zewnętrznej Posterscope. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Scholtz & Friends. Działania te są kontynuacją kampanii reklamowej aut marki Opel z fabryczną instalacją LPG trwającej od kwietnia 2014.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

*Na podstawie badania TGI (fala I-XII.2013)przeprowadzonego przez MillwardBrown

Słuchaj podcastu NowyMarketing