Nike świętuje piękny futbol po zwycięskim strzale niemieckiego snajpera

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nike świętuje piękny futbol po zwycięskim strzale niemieckiego snajpera

Podczas wielkiego turnieju Nike było partnerem technicznym dla 10 z 32 drużyn biorących w nim udział. Z kolei aż 53 proc. wszystkich zawodników wytypowanych do swych reprezentacji nosiło obuwie amerykańskiego koncernu, więcej niż wszystkie pozostałe marki razem wzięte.

Zawodnicy sponsorowani przez Nike zdobyli łącznie 76 goli, w tym najważniejszy, strzelony przez niemieckiego napastnika Mari Goetze. W puli tej znajduje się także bramka, która zapewniła innemu niemieckiemu snajperowi Miroslavowi Klose tytuł Króla Strzelców Wszechczasów, detronizując tym samym brazylijskiego Ronaldo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poza murawą, kampania Nike #RiskEverything zdominowała sieć, wywołując olbrzymie zainteresowanie i zaangażowanie użytkowników w mediach społecznościowych. Trzy klipy kampanii: „Risk Everything”, „Winner Stays” i „Last Game” osiągnęły łącznie liczbę 397 mln wyświetleń. Aż 23 mln osób polubiło, retweetowało lub komentowało spoty, dzięki czemu video „Last Game” stało się jednym z najczęściej udostępnianych w historii Facebook’a.

Jeśli te liczby to za mało, warto przyjrzeć się kolejnym odsłonom kampanii. Dzięki specjalnej aktywacji, internauci mieli możliwość zadania pytania swoim idolom poprzez Twitter oraz Facebook – wystarczyło, że wpis poprzedzili hashtagiem: #AskZlatan, #AskCristiano lub #AskNeymar. Tego samego dnia animowane postacie gwiazd futbolu udzielały odpowiedzi za pośrednictwem kanału Nike Football na Youtube. Tylko filmy ze znacznikiem #AskZlatan uzyskały 20,6 mln wyświetleń.

W czasie trwania turnieju Nike Football zdobyło łącznie 6,2 mln nowych fanów w różnych platformach społecznościowych, około 1,5 mln na każdy tydzień trwania turnieju w Brazylii. W rezultacie daje to łączną liczbę 78,8 mln fanów we wszystkich kanałach społecznościowych Nike Football.

Kolejnym krokiem w integracji społeczności futbolowej Nike jest wprowadzenie aplikacji mobilnej Nike Football App. Rozwiązanie to pozwala graczom umawiać się na mecze, komunikować ze kolegami z drużyny, a także daje natychmiastowy dostęp do ekskluzywnych produktów Nike.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij