Marka Żywiec zebrała tysiące opakowań do recyklingu podczas Świątecznej Zwrotki Ż

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Żywiec zebrała tysiące opakowań do recyklingu podczas Świątecznej Zwrotki Ż

Właśnie zakończyła się trzecia edycja akcji edukacyjnej promującej oddawanie butelek i recykling puszek. W tym roku specjalny bus Świątecznej Zwrotki odwiedził w grudniu aż 6 miast: Żywiec, Warszawę, Leżajsk, Namysłów, Elbląg i Warkę.

Butelka zwrotna to najbardziej przyjazne dla środowiska opakowanie, w którym dostępne jest piwo. Przy wykorzystaniu tego typu opakowania śmiecenie ograniczone zostaje do minimum, nie powstają żadne odpady, które trzeba byłoby segregować czy składować, a butelkę można po prostu umyć i napełnić ponownie. Butelka zwrotna może krążyć między browarem a konsumentem nawet 25 razy bez żadnej straty dla swojej jakości, co zajmuje jej średnio około 5 lat.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem akcji Świąteczna Zwrotka jest edukowanie konsumentów na temat korzyści płynących z odpowiedniej segregacji odpadów. Akcja zorganizowana została już po raz trzeci, jednak w tym roku po raz pierwszy dotarła do 6 miast w Polsce. Mechanizm Świątecznej Zwrotki opiera się na prostej zasadzie – można oddać bez paragonu wszystkie butelki oraz puszki po piwie, niezależnie od marki. Za przekazane opakowania zwracający otrzymują specjalnie na tę okazję przygotowany grzaniec 0,0%, zimne piwo 0.0%, kawę lub herbatę. Za zwrot do 4 butelek lub puszek dostaniemy napój o pojemności 0,2l. Za 5 i więcej butelek lub puszek – napój o pojemności 0,4l.

W strefach zwrotu na uczestników akcji czekało także wiele edukacyjnych ciekawostek dotyczących recyklingu oraz popularne retro gry w kapsle i zośkę, które zachęcały przechodniów do zwolnienia tempa i oderwania się choć na chwilę od przedświątecznych obowiązków.

Podczas wszystkich trzech edycji zostało zebranych łącznie kilkadziesiąt tysięcy opakowań. Akcja skierowana jest do osób pełnoletnich.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij