Klienci Allegro dokładają swoją cegiełkę do wielkiej pomocy Szlachetnej Paczki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Klienci Allegro dokładają swoją cegiełkę do wielkiej pomocy Szlachetnej Paczki

Aż 1 050 040,00 zł ze sprzedaży 94 684 charytatywnych cegiełek – wsparcie trafi na rzecz Szlachetnej Paczki dzięki zaangażowaniu 87 tys. klientów Allegro. Tak w jednym zdaniu można podsumować tegoroczną edycję akcji Szlachetny Koszyk.

Allegro wspiera Paczkę w tej formule po raz drugi. Akcja trwała od 8 listopada do 12 grudnia, a tegoroczna skala pomocy jest dwa razy większa niż w poprzednim roku. Dzięki środkom zebranym w ramach Szlachetnego Koszyka, Paczka może działać i docierać do nowych miejsc i potrzebujących, zwiększać skalę swojej pomocy. Tak jak w tym roku – liczba rodzin, które znalazły swoich darczyńców była większa o ponad 20% –  wzrosła z 14 tys. do 17 tys., a łączna wartość pomocy wzrosła z 51 mln do 68 mln zł.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Potrzebujących jest coraz więcej, ale i pomagać możemy na większą skalę. Również dzięki Allegro, które wyszło z inicjatywą akcji Szlachetny Koszyk i zaangażowało swoich klientów w pomaganie z nami przez cały okres kampanii Paczki. Wyniki przerosły nasze oczekiwania! Warto dodać też, że Zespół Allegro zdecydował się na bezpośredni udział w naszej akcji, w ramach wolontariatu pracowniczego i przygotował paczki dla 36 rodzin – powiedziała Dominika Langer-Gniłka, wiceprezeska zarządu Stowarzyszenia WIOSNA odpowiedzialna za współpracę z partnerami Szlachetnej Paczki.

Mechanizm zaangażowania był prosty i wykorzystywał specyfikę zakupów na Allegro. Na ostatnim etapie zakupów, pod podsumowaniem w koszyku, kupujący otrzymywał rekomendację dołożenia cegiełki w formie elektronicznej. Dzięki łatwości, dostępności i szybkości tego rozwiązania skorzystało z niego tak wielu użytkowników. Nie wymagało bowiem dodatkowych transakcji, bo wartość cegiełki była doliczana do zakupów. W tym roku kupujący mogli wybrać jeden z sześciu nominałów: 5 zł, 10 zł, 20 zł, 30 zł, 50 zł, 100 zł.

Z radością obserwujemy, jak rośnie zaangażowanie naszych klientów Allegro w działania Szlachetnej Paczki. Jesteśmy dumni, że wspólnie mogliśmy pomóc tak wielu rodzinom w potrzebie. Cieszy nas również ogromne zaangażowanie pracowników Allegro – w tym roku mieliśmy blisko 40 zespołów wolontariackich. Od lat angażujemy się jako firma w działalność społeczną pomagając innym – powiedziała Marta Mikliszańska, public affairs and sustainability manager w Allegro.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij