Dzięki współpracy Rządowego Centrum Bezpieczeństwa i firmy Screen Network, osoby znajdujące się na zagrożonym terenie, zobaczą ostrzeżenie nie tylko w swoich telefonach, ale także na ekranach w przestrzeni miejskiej – w drodze do pracy, szkoły, w czasie podróży, czy podczas zakupów.
– Aby poszerzyć zasięg komunikatów i jeszcze skuteczniej ostrzegać przed zagrożeniami, udostępniamy naszą sieć ekranów Digital OOH. W ramach akcji udostępniamy ekrany przy najbardziej uczęszczanych drogach, centrach handlowych czy dworcach kolejowych – wyjaśnia Damian Rezner, dyrektor operacyjny Screen Network.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Alerty RCB ostrzegają między innymi przed zagrożeniami pogodowymi. Są wysyłane w nadzwyczajnych sytuacjach, gdy bezpośrednio zagrożone jest życie. Ostrzeżenia są wysyłane do osób znajdujących się na zagrożonych terenach. W analogiczny sposób działają alerty emitowane w sieci ponad 20 tysięcy ekranów Screen Network. Dzięki geolokalizacji komunikaty są wyświetlane jedynie na ekranach znajdujących się na terenach objętym ostrzeżeniem.
– Zarządzamy siecią ponad 20 tys. ekranów, które są stale połączone z zasobami sieci. Możemy aktualizować wyświetlane komunikaty w czasie rzeczywistym i natychmiast wyświetlić dany alert na wybranych ekranach. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy możemy poszerzyć zasięg alertów i pomóc skuteczniej docierać do mieszkańców zagrożonych terenów. Stale podejmujemy kroki, aby cyfrowe ekrany reklamowe stanowiły część miejskiej tkanki, służyły jego mieszkańcom – wyjaśnia Damian Rezner.
Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych i edukacyjnych. Regularnie angażuje się w inicjatywy na rzecz dobra publicznego. Stałe połączenie ekranów reklamowych z Internetem daje unikatową możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Ekrany Screen Network to sieć ponad 20 tysięcy nośników, które docierają do ponad 6 milionów Polaków dziennie.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia ilustrujące niniejszy artykuł stanowią wizualizację przykładowych alertów.