GRUPA IQS przejmuje od Gemius Interaktywny Instytut Badań Rynkowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GRUPA IQS przejmuje od Gemius Interaktywny Instytut Badań Rynkowych

Grupa IQS Sp. z o.o. zakupiła od Gemius S.A. 100% udziałów w spółce Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) – lidera badań internetowych w Polsce.

„W otoczeniu konsolidacji podmiotów zagranicznych połączenie tych agencji to ważny i strategiczny ruch na polskim rynku badań” – komentuje Alina Lempa, Prezes Zarządu spółki Grupa IQS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jest wiodącym dostawcą badań on-line w Polsce. Posiada jeden z największych internetowych paneli badawczych oraz wykorzystuje unikalną technologię RTS do zbierania danych przez Internet.

Wieloletnie doświadczenie Grupy IQS w kluczowych dla rynku badaniach marketingowych w połączeniu z kompetencjami Instytutu w obszarze on-line, pozwoli nie tylko na wzmocnienie naszej pozycji badawczej, ale także da nam wyraźną przewagę na dynamicznie rozwijającym się rynku badań internetowych na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych - podsumowuje Alina Lempa

Po transakcji Grupa IQS staje się liderem wśród polskich podmiotów badawczych wg. liczby przebadanych osób (ok. 513 tys.- ranking PTBRiO 2013r). Znajdzie się również w czołówce polskiego rynku badań on-line. IIBR od ponad trzech lat zajmuje bowiem I miejsce w rankingu firm badawczych pod kątem liczby badanych osób metodą wywiadów przez Internet (CAWI).

Z usług Instytutu korzystali do tej pory m.in. Frito Lay Poland, Unilever, Grupa Allegro, NC+, Grupa RMF, Avon Cosmetics, Kompania Piwowarska. Instytut łączy w szerokim zakresie dane z badań deklaratywnych z informacjami uzyskiwanymi dzięki pomiarom faktycznych zachowań w Internecie (pomiar pasywny). Specjalizuje się przede wszystkim w badaniach komunikacji reklamowej.

Funkcję Prezesa Zarządu IIBR obejmie Alina Lempa. Członkami Zarządu zostaną Matt Wójcik z Grupy IQS oraz Jan Kunkowski z IIBR.

Struktury obu spółek, zarówno badawcze, jak i analityczno - realizacyjne będą się wspierać w kompleksowej obsłudze swoich klientów, aby dostarczyć jeszcze większą wartość i użyteczność rekomendacji biznesowych.

Po transakcji powiększa się grupa klientów i segmentów obsługiwanych przez Grupę IQS. Spółka stanie się dominującą polską agencją badawczą w sektorze FMCG, przemysłu samochodowego, agencji reklamowych i domów mediowych, portali internetowych oraz mediów elektronicznych.

„Wierzę, że ta transakcja zaktywizuje trend na rynku badań w zakresie konsolidacji polskich agencji badawczych, stwarzając bardziej wyrównane szanse w zaostrzającej się konkurencji z kapitałem zagranicznym” – podsumowuje Alina Lempa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij