Ruszyła loteria promocyjna płatków śniadaniowych Nestlé

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła loteria promocyjna płatków śniadaniowych Nestlé

Nowością w loterii, która przebiega pod hasłem „Graj o kasę na rodzinne marzenia” są zgłoszenia za pośrednictwem systemu SMS, który zdecydowanie ułatwia konsumentom szybkość reakcji i możliwość wzięcia udziału w promocji.

Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 10 kwietnia 2022 r., a okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 17 stycznia i potrwa do 10 kwietnia 2022 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. W loterii biorą udział wszystkie wymienione w regulaminie płatki śniadaniowe marki Nestlé, niezależnie od tego, czy posiadają informację o loterii, czy też nie. Po dokonaniu zakupu, wystarczy wysłać SMS z numerem dowodu zakupu (paragonu lub faktury) pod nr 70 916 (0,62 koszt z VAT). Ponieważ loteria ma charakter instant-win, uczestnik od razu po wysłaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę.

W loterii do wygrania jest gotówka w wysokości 100 zł (x 500), 200 zł (x 300) i 500 zł (x 100). Na zakończenie loterii, wszystkie prawidłowe zgłoszenia wezmą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 30 000 złotych.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, przygotowanie systemu SMS do przyjmowania zgłoszeń, kreację opakowania promocyjnego płatków i materiałów POS.

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij