Kto NIE prowadzi kampanii w Internecie?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest Criteo

Kto NIE prowadzi kampanii w Internecie?

Pierwszy program afiliacyjny Premium leadAff, przy patronacie IAB Polska, podaje odpowiedź na tytułowe pytanie... w infografice.

Zaprezentowane infografiki przybliżają profil osób, które prowadzą kampanie efektywnościowe w Internecie, będąc efektem ankiety przeprowadzonej przez program afiliacyjny leadAff wśród kadry kierowniczej firm i instytucji uczestniczących w czerwcowym Forum IAB.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Powstały na gruncie wieloletnich doświadczeń Grupy eBroker, leadAff jest pierwszym w Polsce programem afiliacyjnym Premium, dedykowanym branży finansowej, z którym współpracuje kilkuset wydawców o łącznym zasięgu ok. 9 mln internautów.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, własnym rozwiązaniom technologicznym, oraz wykorzystując bogate zaplecze merytoryczne, Grupa eBroker, właściciel programu leadAff, stała się liderem reklamy efektywnościowej w Polsce oraz znaczącym podmiotem na rynku kampanii zarówno finansowych jak i pozafinansowych.

Forum IAB, najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce, gościło w dniach 4-5 czerwca 2014 blisko 1 000 uczestników. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij