Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Franczyzobiorcy Żabki wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Kolorowe puszki WOŚP staną w ponad 7900 sklepach w całej Polsce, których franczyzobiorcy i ich pracownicy tradycyjnie włączą się do akcji. Żabka będzie zbierała datki od 5 do 30 stycznia 2022 roku, na kiedy zaplanowany został jubileuszowy 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
O autorze
2 min czytania 2022-01-05

Franczyzobiorcy Żabki oraz ich pracownicy tworzą co roku jeden z największych sztabów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w całej Polsce. Od 5 stycznia br. zbiórki odbędą się w ponad 7900 sklepach, jak również poprzez wpłaty do e-Skarbonki i aplikację żappka. Jesteśmy dumni, że wspieramy razem z Fundacją WOŚP polską służbę zdrowia, szpitale i placówki medyczne. W ubiegłym roku udało nam się wspólnie zebrać aż 3 miliony zł na ten szczytny cel – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Żabka od wielu już lat kultywuje wspieranie najdonośniej grającej Orkiestry w kraju. Wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, jego Fundacją, pracownikami Centrali i Centrów Dystrybucyjnych oraz przy aktywnym udziale franczyzobiorców i ich pracowników oraz przede wszystkim dzięki ogromnemu wsparciu i szczodrości klientów, jak co roku zbierać będzie datki na szczytny cel – pomoc najbardziej potrzebującym.  

– Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znana jest mi od dziecka. Odkąd pamiętam, co roku rodzinnie uczestniczyliśmy w finale WOŚP. Mnie, jako małemu dziecku, wrzucanie datków do puszki sprawiało dużą radość, szczególnie że w zamian otrzymywałem czerwone serduszka. Później, już jako nastolatek, zaangażowałem się w WOŚP jako wolontariusz. Wtedy też cały dzień spędzony na kwestowaniu uświadomił mi skalę tego przedsięwzięcia. Spotkałem setki ludzi, a każdy chciał wesprzeć ideę WOŚP. Obecnie jako franczyzobiorca, dzięki zaangażowaniu Żabki w tę fantastyczną ideę, mogę w dalszym ciągu wspierać i pomagać chorym dzieciom – mówi franczyzobiorca Patryk Zemski z Wrocławia.

Podobnie jak w latach ubiegłych, klienci Żabki będą mogli wrzucać datki do ustawionych w ponad 7900 sklepach oznakowanych skarbonek. Z myślą o klientach, którzy chcieliby wesprzeć coroczną zbiórkę, jednak bardziej przyzwyczajeni są do płatności bezgotówkowych, Żabka po raz kolejny umożliwiła dokonywanie wpłat w ramach 30. Finału WOŚP w dowolnym sklepie za pomocą karty płatniczej! Żabka jako pierwsza sieć handlowa udostępniła tę możliwość płatności w ubiegłym roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ze względu na dużą popularność tej metody wsparcia, zdecydowała się kontynuować ją również w czasie tegorocznej zbiórki. Dzięki obecności sklepów pod szyldem Żabki na terenie całego kraju, zarówno w dużych, jak i tych mniejszych miejscowościach, Żabka po raz kolejny będzie stanowiła najliczniejszy w kraju sztab Orkiestry.

Dla tych klientów, którzy woleliby przekazać datki, nie wychodząc z domu, Żabka udostępniła e-Skarbonkę na swojej stronie internetowej i w social mediach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak co roku Żabka zachęca wszystkich klientów do aktywnego udziału w zbiórce, z której środki zostaną przekazane na zakup specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i operacyjnego umożliwiających diagnostykę i leczenie wad wzroku u dzieci. Rokrocznie na oddziałach okulistyki dziecięcej hospitalizowanych jest kilkanaście tysięcy pacjentów. Sprzęt zakupiony przez Orkiestrę umożliwi lekarzom diagnostykę na światowym poziomie, a najmłodszym pacjentom szerszy dostęp do leczenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się