Żywiec Zdrój ponownie oddał do recyklingu 100% plastiku. Wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki

Kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój informuje o powtórzeniu bezprecedensowego zobowiązania: zbiórki i przekazania do recyklingu równowartości całości plastiku wprowadzonego przez firmę na rynek w 2021 roku. To już drugi rok z rzędu, w którym marka osiąga neutralność plastikową.
O autorze
1 min czytania 2022-01-11

Przestawienie się z gospodarki linearnej na gospodarkę cyrkularną, a więc przejście z modelu, w którym surowce są wydobywane, jednorazowo wykorzystywane i wyrzucane, do obiegu zamkniętego, zakładającego wielokrotne wykorzystanie tych samych zasobów to jedno z największych wyzwań XXI wieku. Dostrzegając ten fakt, Żywiec Zdrój w 2018 roku na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zadeklarował zapewnienie zbiórki i poddanie recyklingowi takiej samej ilości plastiku, jaką wprowadzi na rynek. Na początku ubiegłego roku firma ogłosiła  realizację tego zobowiązania i zamknięcie obiegu tworzywa. Teraz dokonała tego ponownie, o czym informuje w nowej kampanii.

Żywiec Zdrój jest po stronie natury, bo czerpiąc z niej to, co najlepsze, oddaje to, co jej należne. Jednym z filarów naszej strategii jest działanie na rzecz poprawy stanu recyklingu opakowań plastikowych w Polsce, dlatego w 2021 roku powtórzyliśmy nasze największe, bezprecedensowe zobowiązanie środowiskowe. Wszystko z szacunku do środowiska i w trosce o planetę. Podczas trwającej obecnie  kampanii chcemy dotrzeć z tą informacją do jak największej liczby odbiorców, podkreślając jednocześnie, że ponowne wypełnienie naszej deklaracji nie byłoby możliwe również bez odpowiedzialnej  postawy konsumentów, którzy prawidłowo postępują ze zużytymi opakowaniami, wyrzucając je do żółtego kosza – mówi Klaudia Krawczyk, starszy kierownik marki Żywiec Zdrój.

O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- oraz 2-sekundowe materiały w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych.

Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (komunikacja z mediami oraz współpraca z Influencerami).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj