Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka oraz Edyta Kocemba-Górka awansują w strukturach Grupy Empik

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka oraz Edyta Kocemba-Górka awansują  w strukturach Grupy Empik

Z początkiem stycznia 2022 roku Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka oraz Edyta Kocemba- Górka objęły nowe stanowiska: dyrektor ds. wydawniczych oraz dyrektor ds. produkcji audio. Nominacje związane są ze strategią wzmacniania zarządzania treściami cyfrowymi w spółce.

Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój contentu audio w aplikacji Empik Go oraz Virtualo, współpracę z wydawcami, autorami oraz agencjami literackimi w Polsce i na świecie. Poprzednio pełniła funkcję menadżera ds. pozyskiwania treści. W Virtualo pracuje od 2020 roku. Wcześniej, przez lata związana z branżą gamingową, doświadczenia z cyfrowej dystrybucji gier i marketingu przeniosła na obszar treści audio, które rozwija we współpracy z wydawcami i autorami tworząc bestsellerowe audiobooki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kocemba-Górka od stycznia odpowiada za produkcję contentu audio w Virtualo na potrzeby aplikacji Empik Go oraz partnerów, a także zarządza zespołem realizatorów i lektorów oraz studiem nagraniowym. Awansowała ze stanowiska menedżer ds. audio, w Virtualo pracuje od 2020 roku. Od kilkunastu lat jest związana ze światem dźwięku, wcześniej była producentką audycji publicystycznych w radiowej Trójce.

dyrektor ds. wydawniczych oraz dyrektor ds. produkcji audio raportują do zasiadającego w zarządzie spółki Pawła Heby, odpowiedzialnego za całość działań contentowych Virtualo na potrzeby aplikacji Empik Go i rynku treści cyfrowych.

Działy wydawniczy oraz produkcyjny Virtualo mogą uznać rok 2021 za udany. Zrealizowano ponad 600 audiobooków oraz podcastów, co przełożyło się na ponad 5 tysięcy godzin nagrań in house oraz w studiach zewnętrznych. Platforma stawiała także na rozwój multiformatu, w ramach którego wprowadzono 40 tytułów w wersji audiobooka, ebooka i książki papierowej w druku na żądanie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij