Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka oraz Edyta Kocemba-Górka awansują w strukturach Grupy Empik

Z początkiem stycznia 2022 roku Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka oraz Edyta Kocemba- Górka objęły nowe stanowiska: dyrektor ds. wydawniczych oraz dyrektor ds. produkcji audio. Nominacje związane są ze strategią wzmacniania zarządzania treściami cyfrowymi w spółce.
O autorze
1 min czytania 2022-01-11

Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój contentu audio w aplikacji Empik Go oraz Virtualo, współpracę z wydawcami, autorami oraz agencjami literackimi w Polsce i na świecie. Poprzednio pełniła funkcję menadżera ds. pozyskiwania treści. W Virtualo pracuje od 2020 roku. Wcześniej, przez lata związana z branżą gamingową, doświadczenia z cyfrowej dystrybucji gier i marketingu przeniosła na obszar treści audio, które rozwija we współpracy z wydawcami i autorami tworząc bestsellerowe audiobooki.

Kocemba-Górka od stycznia odpowiada za produkcję contentu audio w Virtualo na potrzeby aplikacji Empik Go oraz partnerów, a także zarządza zespołem realizatorów i lektorów oraz studiem nagraniowym. Awansowała ze stanowiska menedżer ds. audio, w Virtualo pracuje od 2020 roku. Od kilkunastu lat jest związana ze światem dźwięku, wcześniej była producentką audycji publicystycznych w radiowej Trójce.

dyrektor ds. wydawniczych oraz dyrektor ds. produkcji audio raportują do zasiadającego w zarządzie spółki Pawła Heby, odpowiedzialnego za całość działań contentowych Virtualo na potrzeby aplikacji Empik Go i rynku treści cyfrowych.

Działy wydawniczy oraz produkcyjny Virtualo mogą uznać rok 2021 za udany. Zrealizowano ponad 600 audiobooków oraz podcastów, co przełożyło się na ponad 5 tysięcy godzin nagrań in house oraz w studiach zewnętrznych. Platforma stawiała także na rozwój multiformatu, w ramach którego wprowadzono 40 tytułów w wersji audiobooka, ebooka i książki papierowej w druku na żądanie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj