Value Media rozpoczyna 13. rok współpracy z Amica

Agencja mediowa Value Media, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, w wyniku wygranego przetargu zajmie się strategią mediową, planowaniem oraz zakupem mediów online dla marki Amica. Tym samym, dom mediowy jako partner biznesowy rozpoczyna z marką już 13 rok współpracy.
O autorze
0 min czytania 2022-01-11

W 2022 roku Value Media będzie również odpowiedzialne za realizację kampanii TV na rynkach skandynawskich – w Norwegii oraz Finlandii.

– Przez ostatnie kilkanaście lat Value Media niejednokrotnie udowodniło, że jest partnerem biznesowym z niezwykle szerokimi kompetencjami i znajomością rynku. Podczas ostatniego przetargu zespół ponownie wykazał się kompleksowym podejściem do strategii i najwyższym poziomem obsługi – dlatego cieszymy się, że możemy rozpocząć wspólnie 13 rok działań – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu Amica.

Value Media wesprze agencja martech & e-commerce SalesTube. Współpraca obejmie m.in. takie kanały jak Paid Social, SEM, Programmatic Buying & Direct.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj