Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maciej Nowicki dołączył do jury The ANDYs

Maciej Nowicki, creative director Saatchi & Saatchi został jurorem międzynarodowego konkursu kreatywnego – The ANDYs. Oceni prace w regionalnej edycji tego konkursu, w jury dla obszaru Europy.
O autorze
1 min czytania 2022-01-13

The ANDYs to międzynarodowy konkurs reklamowy, którego nagrody przyznawane są od 1964 roku. Celem The ANDYs jest uhonorowanie najlepszych kreacji dla marek na świecie. Jest to pierwszy z dużych konkursów kreatywnych w roku, w związku z czym jest często postrzegany jako prognostyk nagród w sezonie konkursowym. W jego jury zasiadają najwybitniejsi eksperci z branży kreatywnej na świecie.

W 2022 roku konkurs The ANDYs ma edycję regionalną. W jury dla obszaru Europy zasiada Maciej Nowicki, creative director Saatchi & Saatchi w Polsce.

Przewodniczącym jury regionalnego dla Europy jest JÖRG RIOMMI, chief creative officer, Publicis Groupe Central and Eastern Europe.

Maciej Nowicki jest creative directorem w Saatchi &Saatchi od maja 2021 roku. Zespołem kreacji kieruje razem z Michałem Desowskim, creative directorem. Maciej ma ponad 20 lat doświadczenia w branży komunikacyjnej. Pracował dla największych agencji i grup: McCann, JWT, Grey. Jako chief creative officer grupy Dentsu, przez kilka lat wraz z zespołem rozwijał na polskim rynku markę ISOBAR. Zdobył liczne nagrody kreatywne w kraju i zagranicą w konkursach, takich jak LIA, Clio, The One Show, Cannes Lions czy Eurobest. Maciej Nowicki posiada doświadczenie w pracy po stronie klientów jak np. P&G oraz międzynarodowe doświadczenie pracy w agencjach w Azji: Singapurze, Jakarcie i Kuala Lumpur dla dużych agencji sieciowych z grupy Dentsu, a także dla mniejszych lokalnych firm i bezpośrednio dla klientów takich jak np. L’Oreal. Dzięki takiej ścieżce kariery zyskał unikatowy mix doświadczeń strategicznego myślenia, który przekłada się na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i wyzwań rynkowych przed którymi stoją.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.andyawards.com/jury.

Słuchaj podcastu NowyMarketing