Live Market wypuścił darmowy „Przewodnik po Live Commerce"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Live Market wypuścił darmowy „Przewodnik po Live Commerce

Publikacja, której patronem merytorycznym jest NowyMarketing, powstała dla marketerów, dyrektorów e-commerce oraz dla wszystkich e-sklepów, które chciałyby zacząć sprzedawać dzięki live commerce. Darmowy do pobrania e-book to 60 stron samej eksperckiej wiedzy.

Jeszcze kilka lat temu rozwój e-commerce polegał przede wszystkim na rozwijaniu coraz większej wygody użytkowania, zwiększaniu wyboru produktowego i poprawianiu efektywności. Zapomniano jednak o sferze emocjonalnej, społecznej i rozrywkowej, jaka towarzyszy zwykłym zakupom.

Jednak to się zmieniło – Chińczycy, którzy posiadają dziś najbardziej zaawansowaną branżę e-commerce na świecie, stworzyli interaktywny rodzaj sprzedaży online, który wierniej będzie reprezentuje to, jak ludzie robią zakupy w świecie fizycznym. To właśnie im udało się stworzyć innowacyjne rozwiązanie, które z powodzeniem naśladują rynki w innych krajach.

Tym wiodącym trendem, za którym już zaczyna podążać branża marketingowa z Zachodu, jest live commerce (inaczej social commerce lub shoppable entertainment) – zjawisko marketingowe, polegające na tworzeniu spotkań online, podczas których na żywo odbywa się sprzedaż produktów.

Dlaczego warto wejść w live commerce?

Z perspektywy klienta live commerce dodaje element człowieczeństwa do całego doświadczenia zakupowego online. Przypomina on o tym, jak ważną rolę w społeczeństwie odgrywają zakupy jako rozrywka i integracja społeczna. Nie wymaga tekstu, jest przyjazny urządzeniom mobilnym i przede wszystkim skupia się na zwiększaniu ciekawości odbiorcy oraz emocjach. 

Natomiast z perspektywy sprzedawcy live commerce to najlepsza forma do prezentacji unikalnej oferty pod kątem cenowym i produktowym – na live'ie możemy zorganizować premiery, sprzedawać końcówki kolekcji, zestawy i oferować limitowane czasowo promocje (to zmusza konsumentów do szybszej decyzji zakupowej). Poza tym dzięki live commerce zbieramy wiedzę o użytkownikach z różnych kategorii i wykorzystujemy ją do budowania spójnego rozbudowanego profilu. 

Z live commerce korzystają już znane marki i giganci sprzedażowi: Amazon, Douglas, Tommy Hilfiger, CCC, Sephora, AVON, tołpa, IKEA czy Kubota. 

Jak zacząć sprzedawać dzięki live commerce?

Wydawałoby się, że zorganizowanie live'a sprzedażowego to nic trudnego, ale rozpoczęcie działań w kierunku stworzenia interaktywnego e-commerce, który łączy zalety obu światów (rozrywkę, wszystkie zalety fizycznych sklepów oraz wygodę sklepów online) wymaga wiedzy i doświadczenia, dzięki której znamy kilka elementarnych zasad, bez których zwyczajnie nie osiągniemy sukcesu.

Aby ułatwić marketerom rozpoczęcie przygody z live commerce, twórcy Live Market wydali darmowego e-booka, w którym znajduje się masa merytorycznej wiedzy i wskazówek przygotowanych przez ekspertów stojących za aplikacją Live Market.

W publikacji wypowiadają się również specjaliści z branży e-commerce (OLX, Adform, MobeeDick, Lancerto, Tołpa, Adcookie), a wstęp związany z historią i skalą trendu zjawiska, jakim jest live commerce, przygotowała redakcja NowegoMarketingu.

Zamierzasz zacząć przeprowadzać live'y sprzedażowe?

Chcesz dowiedzieć się, co się składa się na „klimat" live'a i o czym nie możesz zapomnieć podczas produkcji?

Chcesz przekonać przekonać szefów do inwestycji w live commerce?

Pobierz darmowego e-booka, z którego otrzymasz wiedzę z pierwszej ręki!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij