TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zofia Zborowska, Joanna Koroniewska i Mery Spolsky wystąpiły w kampanii BBC Lifestyle promującej film „Spice Girls: rewolucja Girl Power”

O autorze
1 min czytania 2022-01-14

„Spice Girls: rewolucja Girl Power” to trzyczęściowy dokument o pięciu młodych kobietach, które podbiły świat muzyki lat 90., choć same dopiero wkraczały w dorosłość. Program wykracza daleko poza popkulturę – jest krytycznym spojrzeniem na świat sterowany przez mężczyzn. To dość mroczna opowieść o pieniądzach, mizoginii, samotności na świeczniku, walce o uczciwą krytykę i odrobinę prywatności w świetle reflektorów.

BBC Lifestyle podjęło współpracę z trzema fankami zespołu Spice Girls: Zofią Zborowskią, Joanną Koroniewską i Mery Spolsky, które w spotach promocyjnych odnoszą się do trudności, jakie Spice Girls musiały pokonać, aby odnieść sukces w świecie zdominowanym przez mężczyzn.

Wykorzystując fragmenty dokumentu oraz komentarz polskich artystek BBC Lifestyle chce zwrócić uwagę widzów na to, że chociaż dokument „Spice Girls: rewolucja Girl Power” odnosi się do przeszłości, to trudności i przeszkody stojące przed kobietami w dzisiejszych czasach niewiele się różnią, a dyskryminacja nie przestała być problemem mimo upływu lat.

Premiera dokumentu „Spice Girls: rewolucja Girl Power” już dziś o godz. 21:00 na kanale BBC Lifestyle. Kolejne dwa odcinki zobaczymy 21-go i 28-go stycznia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię i kreację kampanii odpowiada Agencja Digital Kingdom. Za produkcję materiałów z ambasadorkami odpowiada Papaya Films.

Słuchaj podcastu NowyMarketing