TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Zillmann ambasadorką marki PUMA

PUMA wita w rodzinie nową, charyzmatyczną postać. Wraz z początkiem roku do grona ambasadorek dołącza młoda wioślarka, Katarzyna Zillmann, którą marka będzie wspierać w nadchodzącym sezonie.
O autorze
1 min czytania 2022-01-14

Współpraca ze sportsmenką została ogłoszona za pomocą spotu, który oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność – zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym. W naturze Kasi leży bycie sobą, co nie dla każdego może okazać się oczywiste.

„Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale” – słyszymy w video z jej udziałem. Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad. Kampania opowiada o najważniejszych dla Kasi, a także dla marki, wartościach: miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza to konieczność pójścia pod prąd. Bo w życiu, tak jak w wioślarstwie, płynięcie w tył nie musi oznaczać cofania się – to po prostu podążanie własnym szlakiem! 

Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego! – powiedziała Kasia Zillmann.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To wielkie szczęście móc powitać w naszej rodzinie tak znakomitą postać jak Katarzyna Zillmann. Marka PUMA to przede wszystkim partnerstwo, na które stawiamy we współpracy z naszymi ambasadorami. Wierzymy, że nasza kooperacja przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach! – mówi Katarzyna Węsławowicz, area head of marketing EE marki PUMA. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kasia może pochwalić się licznymi sukcesami sportowymi – jest wicemistrzynią olimpijską, a w 2018 roku zdobyła tytuł mistrzyni Europy oraz świata w czwórce podwójnej. Jej wola walki, niepokorność oraz umiejętność pracy w zespole sprawiają, że Kasia dzielnie stawia czoła wszelkim wyzwaniom pozycji szlakowej. To ona wyznacza tor dla drużyny. Wszystkie te cechy doceniła także PUMA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Autorem koncepcji kampanii oraz spotu jest dom produkcyjny MOON Films, który odpowiada również za jej realizację, przebieg, a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Reżyserią spotu zajął się Mac Adamczak a postprodukcję wykonał VEIN feat. Gonia Pawińska (visual artist). Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.