Katarzyna Zillmann ambasadorką marki PUMA

PUMA wita w rodzinie nową, charyzmatyczną postać. Wraz z początkiem roku do grona ambasadorek dołącza młoda wioślarka, Katarzyna Zillmann, którą marka będzie wspierać w nadchodzącym sezonie.
O autorze
1 min czytania 2022-01-14

Współpraca ze sportsmenką została ogłoszona za pomocą spotu, który oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność – zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym. W naturze Kasi leży bycie sobą, co nie dla każdego może okazać się oczywiste.

„Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale” – słyszymy w video z jej udziałem. Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad. Kampania opowiada o najważniejszych dla Kasi, a także dla marki, wartościach: miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza to konieczność pójścia pod prąd. Bo w życiu, tak jak w wioślarstwie, płynięcie w tył nie musi oznaczać cofania się – to po prostu podążanie własnym szlakiem! 

Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego! – powiedziała Kasia Zillmann.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To wielkie szczęście móc powitać w naszej rodzinie tak znakomitą postać jak Katarzyna Zillmann. Marka PUMA to przede wszystkim partnerstwo, na które stawiamy we współpracy z naszymi ambasadorami. Wierzymy, że nasza kooperacja przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach! – mówi Katarzyna Węsławowicz, area head of marketing EE marki PUMA. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kasia może pochwalić się licznymi sukcesami sportowymi – jest wicemistrzynią olimpijską, a w 2018 roku zdobyła tytuł mistrzyni Europy oraz świata w czwórce podwójnej. Jej wola walki, niepokorność oraz umiejętność pracy w zespole sprawiają, że Kasia dzielnie stawia czoła wszelkim wyzwaniom pozycji szlakowej. To ona wyznacza tor dla drużyny. Wszystkie te cechy doceniła także PUMA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Autorem koncepcji kampanii oraz spotu jest dom produkcyjny MOON Films, który odpowiada również za jej realizację, przebieg, a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Reżyserią spotu zajął się Mac Adamczak a postprodukcję wykonał VEIN feat. Gonia Pawińska (visual artist). Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.