Do jego zadań należy m.in. wdrożenie systemu Business Intelligence, rozwój kompetencji i rozwiązań analitycznych wspomagających pracę organizacji oraz optymalizacja procesów związanych z wykorzystaniem danych. Jak podkreśla, za cel stawia sobie zapewnienie jakości i użyteczności danych.
Rafał Arciszewski analityką danych zajmuje się od kilkunastu lat, począwszy od stanowiska specjalisty ds. analiz internetowych po dyrektora centralnego Działu Analiz.
Zobacz również
W Polska Press Grupie zbudował dział analiz, który aktywnie wspierał firmę, m.in. w obszarach analityki internetowej, redakcyjnej, sprzedażowej, powierzchni reklamowej czy kontrolingu. Zaangażowany zespół, nowoczesny ekosystem analityczny i konsekwentne promowanie zarządzania opartego o dane pozwoliły na rozwój nowych obszarów biznesowych i wpłynęły na strategię firmy. Transformacja w organizację Data Driven nie byłaby możliwa tylko dzięki jakościowym danym i nowoczesnym narzędziom. Kluczem do zmiany było partnerskie podejście i głębokie zrozumienie specyfiki obszarów biznesowych, w których działała firma.
Przez ostatnie 10 lat był również członkiem Zespołu Metodologicznego działającego w ramach spółki Polskie Badania Internetu – odpowiedzialnej za badanie Mediapanel.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]