Marka Przysnacki ruszyła z kolejną odsłoną kampanii „Chrupać Wolno”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Przysnacki ruszyła z kolejną odsłoną kampanii „Chrupać Wolno”

Marka przekąsek słonych Przysnacki działa na zmysły… i to dosłownie. Bo ruszyła właśnie z unikalną kampanią digitalową skupiającą się na relaksujących i przyjemnościowych wrażeniach sensorycznych. Akcja stanowi kolejną odsłonę kampanii „Chrupać Wolno”, która z powodzeniem kontynuowana jest od ub. r.

Nowa kampania Przysnacków wykorzystuje mechanizm ASMR – samoistnej odpowiedzi meridianów czuciowych. Pojawia się on, gdy odczuwamy przyjemne bodźce wzrokowe lub słuchowe, jak na przykład widok uśmiechniętej twarzy, delikatny szept czy odgłosy chrupania. Jak to działa, przekonamy się oglądając i słuchając materiały audiowizualne, zrealizowane przez markę we współpracy z czołową polską influencerką ze świata ASMR – „Szepczącą w sieci” Martyną Maj.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zadanie Martyny nie było łatwe – wydobyć kwintesencję smaku produktów marki Przysnacki i pokazać, jak przyjemnie i relaksująco jest je „Chrupać Wolno”. Tak powstał szereg materiałów video, w których Martyna zaprasza widzów do cieszenia swoich zmysłów chrupkami, prażynkami i chipsami Przysnacki. W kampanii zaplanowane są działania zasięgowe w serwisach VOD i YouTube, Facebook oraz Spotify, a także zaangażowanie fanów na Tik Toku oraz na Facebooku.

– Kampania digitalowa Chrupać Wolno marki Przysnacki to kontynuacja rozpoczętych w 2021 roku zmian strategicznych w kierunku emocjonalnego spozycjonowania marki, a co za tym idzie redesignu opakowań przeprowadzonego przez agencję Hi Brands oraz nowej komunikacji przygotowanej przez agencję PZL. Podjęte działania w środowisku digitalowym mają za cel podkreślić jeszcze bardziej pozycjonowanie marki oraz jej unikalny charakter – mówi Tobiasz Jaskuła, brand manager marki Przysnacki, związany z marką od 2012 roku.

Akcja potrwa do końca lutego i stanowi naturalną kontynuację kampanii „Chrupać Wolno” autorstwa agencji PZL. Za koncepcję, realizację i nadzór merytoryczny nad całością projektu ASMR, w tym nad działaniami niestandardowymi, odpowiada agencja GoldenSubmarine. Wideo nagrało i wyprodukowało studio Brown Sugar. Za koordynację współpracy z influencerami na Tik Toku, oraz za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith.

Czym jest ASMR?

ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response, Samoistna Odpowiedź Meridianów Czuciowych) to zjawisko przyjemnego mrowienia w okolicach głowy, szyi i innych obszarach ludzkiego ciała. Mogą je wywołać wizualne, słuchowe, dotykowe i zapachowe bodźce zewnętrzne. ASMR został przebadany po raz pierwszy przez Emmę L. Baratt i Nicka J. Davisa. w 2015 roku. W toku badań stwierdzono dobroczynny wpływ zjawiska na zdrowie, w szczególności w zakresie redukcji stresu.

[Źródło: Emma L. Barratt, Nick J. Davis, Autonomous Sensory Meridian Response (ASMR): a flow-like mental state, „PeerJ”, 3, 2015].

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij