Cezary Kulesza dołącza do zespołu Strategy & Growth Grupy OMD

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cezary Kulesza dołącza do zespołu Strategy & Growth Grupy OMD

Do nowoutworzonego zespołu Strategy & Growth Grupy OMD, który prowadzi Łukasz Zaleśny, dołączył kolejny ekspert – Czarek Kulesza. Jako strategy lead wzmocni kompetencje strategiczne i badawczo-analityczne zespołów oraz podmiotów działających pod szyldem Grupy OMD.

Czarek Kulesza będzie współtworzył omnichannelowe strategie komunikacji w mediach dla klientów OMD. W swojej pracy szczególny nacisk położy na rozwój oferty narzędzi strategicznych agencji w obszarze pozyskiwania wiedzy o konsumentach i skuteczności dotarcia mediów. Dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu będzie brał udział w projektach przetargowych oraz wspierał rozwój kompetencji marketingowych zespołów klienckich Grupy OMD.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czarek Kulesza z branżą mediową związany jest od 2007 roku. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach: OMD Media Direction, Arena Media, Zenith oraz Value Media, realizując projekty między innymi dla: Intel, Ubisoft, Inea, Suzuki, Mini, Peugeot, Topex, Electrolux, Credit Agricole, AXA, Velvet, Essity, COTY, L’Oreal, LVMH, Adamed, E. Wedel i Lactalis.

Poza zadaniami związanymi ze wsparciem strategicznym zespołów klienckich i new business development, zajmował się także gaming marketingiem oraz wdrażaniem innowacji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij