– O wygranej Zenith przesądziły głównie kwestie merytoryczne – podejście strategiczne, zrozumienie kluczowych wartości naszych marek, a także specyfiki rynku. Nie bez znaczenia były także warunki finansowe zaoferowane przez agencję. Wierzymy, że wspólnie zadbamy o efektywną komunikację naszych kampanii – powiedziała Tatiana Popadiak-Kuligowska, senior brand manager, Animex Food.
Pierwsze kampanie realizowane przez Zenith dla marek Morliny i Berlinki ruszyły już w styczniu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024