TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach

W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
O autorze
1 min czytania 2022-01-17

AMS wygrał przetarg ogłoszony w ub. r. przez Zarząd Transportu Metropolitalnego w Katowicach na wynajem powierzchni reklamowych wiat przystankowych w Tychach. Oznacza to, że oferta firmy powiększyła się w tym mieście do 94 powierzchni reklamowych na 44 kluczowych przystankach.

Poszerzamy naszą ofertę citylightów o kolejne miasto na obszarze śląskiej metropolii. To korzyść biznesowa zarówno dla nas, jak i reklamodawców, którzy poszukują kompleksowych, nowoczesnych rozwiązań i skutecznego dotarcia do swoich klientów. Mieszkańcy Tychów zyskają zaś na estetyce wiat przystankowych – mówi Wojciech Zdanowicz, członek zarządu AMS.

Wygrany przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach będzie kolejną realizacją spółki na południu Polski. W ostatnich latach AMS wygrywał przetargi na nowe wiaty wyposażone w citylighty m.in. w Sosnowcu, wdrożył też nowoczesne cyfrowe citylighty z oryginalnymi funkcjonalnościami dla mieszkańców Śląska (to m.in. darmowe WiFi, dostęp do ładowarek smartfonów i cyfrowych map miast). W Zabrzu zaś AMS dostosował nośniki do wąskich wysepek przystankowych.

Citylight to, obok digital citylightów, najpopularniejszy w portfolio AMS nośnik obecny w przestrzeniach miejskich. Citylighty, jako eleganckie miejskie gabloty reklamowe, cieszą się najwyższą akceptacją społeczną.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W przetargu na obsługę wiat w Tychach wzięły udział dwie firmy; umowa z AMS zawarta została na trzy lata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing