Marka OYAKATA startuje z kampanią promocyjną w Rosji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka OYAKATA startuje z kampanią promocyjną w Rosji

Startuje kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant „SMAK JAPONII. O YA!” marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Na jesieni działania promocyjne były prowadzone na rynku niemieckim, włoskim, czeskim i rumuńskim, a od 17 stycznia objęły także Rosję.

Promowana linia produktów OYAKATA obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Japońska Wołowina, Japońskie Curry, Japoński Kurczak Teriyaki, Japoński Klasyczny) oraz zupy Ramen (Pork Ramen, Chicken, Miso, Soy Sauce).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy flight kampanii obejmuje emisję spotów na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitch), a także emisję reklam w displayu.

Za strategię, planowanie i zakup mediów online na wyżej wymienionych rynkach odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce  SalesTube.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij