IKEA podnosi ceny ze względu na inflację
Z powodu inflacji, pandemii czy problemów z łańcuchem dostaw IKEA była zmuszona podnieść ceny swoich produktów. Te mają wzrosnąć średnio o 9% na całym świecie. Źle dzieje się także na rynku papierniczym i prasy, czego powodem było przekształcenie CD-Action (jednego z najstarszych magazynów o grach) z miesięcznika w kwartalnik. Z kolei PC Format całkowicie rezygnuje z papierowego wydania. Czy digitalizacja i e-commerce tylko odłożyły w czasie negatywne skutki pandemii?
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
UOKiK sprawdzi Fancy Bears Metaverse?
Fancy Bears Metaverse nazywane jest polską odpowiedzią na Bored Ape Yacht Club i podobnie jak ono – zaczyna zyskiwać na popularności. Nie umknęło to uwadze UOKiK, który dla portalu Wirtualne Media, potwierdził, że przygląda się owemu projektowi. Co to oznacza w praktyce?
Żabka i InPost łączą siły
W sieci sklepów Żabka pojawią się paczkomaty InPost typu indoor. Na razie ów projekt jest testowany i jeśli zda egzamin – pojawi się w wielu różnych miastach. Czy to pokłosie walki z konkurencją, a może ciągła batalia Żabki z systemem? Te i inne tematy Wojtek Walczak oraz Damian Jemioło poruszają w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.
Słuchaj podcastu NowyMarketing