Agencja WebTalk w top 10 firm „People First”, certyfikowanych przez Heartcount

Platforma Heartcount zamieściła w swoich kanałach społecznościowych 10 wybranych firm z międzynarodowej areny, wyróżnionych certyfikatem „People First”, sygnowanym przez platformę. Wybrani zostali docenieni względem zaangażowania, ogólnego samopoczucia oraz satysfakcji swoich pracowników.
O autorze
1 min czytania 2022-01-18

Nagrodzone organizacje nagrodzone tytułem „People First Company” wykazywały według Heartcount szczególną troskę o swoich pracowników oraz zawsze wychodziły z inicjatywą o krok dalej, pomimo sytuacji związanej z pandemią.

Głównym kryterium, którym kierowaliśmy się przy wyborze wyróżnionych top 10 firm, w tym WebTalk, był stosunek odpowiedzi w tygodniowych ankietach, do liczby zatrudnionych pracowników. Częstotliwość udzielanych odpowiedzi postrzegamy jako dowód i świetny wskaźnik na to, że firmie udało się zbudować zaufanie i konstruktywną relację z pracownikami. Temat zaangażowania pracowników jest ostatnio coraz bardziej popularny, a firmy starają się poprawiać je swoimi działaniami – mówi Bilijana Milenkovic, marketing managerka w Heartcount.

WebTalk aktywnie podejmuje inicjatywy, aby integrować pracowników oraz zapewnić im bezpieczne i przyjazne środowisko do pracy. Platforma Heartcount służy zespołowi do dzielenia się z działem HR swoimi odczuciami, ale również do aktywnego przesyłania publicznie widocznych pochwał w stronę współpracowników.

Najważniejszą wartością od początku istnienia WebTalk są ludzie, dlatego jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia, które doskonale odzwierciedla nasze podejście. W misję WebTalk wpisane są inkluzywność i troska o team, a dzięki pracy naszego działu HR i takim narzędziom jak Heartcount, jesteśmy w stanie skutecznie monitorować samopoczucie naszego zespołu, a w razie potrzeby reagować i oferować im wsparcie, zwłaszcza wtedy, gdy konieczna była praca zdalna – mówi Michał Dunin, CEO w WebTalk.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Top 10 wyróżnionych firm korzystających z usług platformy to kolejno: WebTalk (Polska), Raiffeisen Bank a.d. Beograd (Serbia), Emakina.RS (Serbia), AMETEK (USA), Tehnomanija (Serbia), AlfaPeople (Dania), Represent Communication (Serbia), Strauss Group (Izrael), Bizzomate (Niemcy), Outsource Insurance Professionals (USA).

Heartcount to platforma umożliwiająca pracownikom dzielenie się swoimi odczuciami z minionego tygodnia w różnych kategoriach, za pomocą dobrowolnie wypełnianych, anonimowych dla współpracowników odpowiedzi. Dzięki aktualizowanym na bieżąco danym, HR posiada szerszy oraz dokładniejszy obraz samopoczucia i ogólnego zadowolenia panującego w organizacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się