Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

20 zwycięzców konkursu Kaufland „Nauka z klasą” wyłonią Internauci

O autorze
1 min czytania 2022-01-18

Konkurs zorganizowany przez sieć Kaufland z okazji jubileuszu dwudziestolecia firmy w Polsce wkroczył w decydujący etap. Powołana kapituła wybrała prace 40 szkół, które teraz walczą o nagrodę główną – 20 000 zł na zakup wyposażenia wspierającego edukację ekologiczną. Dwudziestu laureatów wyłonią Internauci w  głosowaniu online, które potrwa do 31 stycznia. Każdy może oddać swój głos na wybraną szkołę.


W zmaganiach uczestniczyły publiczne szkoły podstawowe z całej Polski, a zadaniem uczniów było przygotowanie pracy plastycznej pod tytułem: „Jestem Ekobohaterem”. Autorzy prac zakwalifikowanych do kolejnego etapu wykazali się wyjątkową kreatywnością i nieszablonowym podejściem do tematu. Wśród pomysłów na ochronę środowiska nie zabrakło tych dotyczących segregacji śmieci, oszczędzania energii i wody czy ograniczenia problemu marnowania żywności.  Na liście 40 wybranych szkół znalazły się między innymi placówki z województwa podkarpackiego, łódzkiego, mazowieckiego, świętokrzyskiego, śląskiego, wielkopolskiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego oraz lubelskiego. Pełna lista jednostek zakwalifikowanych do drugiego etapu konkursu dostępna jest na stronie internetowej: Nauka z klasą | Kaufland.

Zatrzymanie postępujących zmian klimatu to obecnie jedno z największych wyzwań, dlatego tak ważne są proste działania, dzięki którym chronimy środowisko i jego cenne zasoby. Cieszy nas bardzo, że temat konkursu sieci Kaufland zainspirował wielu uczniów do refleksji nt. ekologii. Ich prace są najlepszym dowodem na to, że „Ekobohaterem” może być każdy z nas poprzez codzienne czynności, takie jak: prawidłowa segregacja odpadów, używanie toreb wielokrotnego użytku czy poruszanie się rowerem zamiast samochodem. Mamy nadzieję, że ta refleksja będzie towarzyszyć uczniom przez kolejne lata a wygrana w konkursie pozwoli szkołom sfinansować wyposażenie, dzięki któremu nauka o ekologii będzie jeszcze ciekawsza – podsumowuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska.

Zwycięzcą konkursu „Nauka z klasą” zostanie dwadzieścia szkół, które do 31 stycznia zdobędą największą liczbę głosów oddanych przez Internautów. Każda z tych placówek otrzyma 20 000 zł na zakup wyposażenia wspierającego edukację ekologiczną. Głosować można na stronie www: Nauka z klasą | Kaufland. Wyniki zostaną ogłoszone do 9 lutego. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj