Małgosia Socha i Ewy Kasprzyk promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV sieci Salonów Agata

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Małgosia Socha i Ewy Kasprzyk promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV sieci Salonów Agata

Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, Salony Agata akcentują ten ważny element swojej oferty.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kuchnia, bo o niej mowa, jest sercem każdego domu. W niej najczęściej spotykamy się przy porannej kawie, na rozmowach po ciężkim dniu w pracy, a każda udana impreza – kończy się właśnie tam! Oferta mebli modułowych Qubik, dostępna w Salonach Agata, charakteryzuje się różnorodnością – wybór brył, frontów, blatów i uchwytów pozwala na urządzenie wnętrza w dowolnym układzie, kolorze i stylu – od nowoczesnej kuchni w połysku po klasyczną z przeszklonymi szafkami. Z kolei zaprojektowane systemy szuflad i cargo sprawią, że praca w kuchni będzie łatwa i przyjemna.

Projektując przestrzeń kuchenną, chcemy dokonać jak najlepszego wyboru. Kuchenne systemy modułowe Qubik dostępne w Salonach Agata, dają nam możliwość samodzielnego zaprojektowania prawie każdej konfiguracji mebli w kuchni, pod każdy gust i styl – mówi Jakub Madej, dyrektor handlowy ds. mebli kuchennych Agata S.A.

„Pod TEN wymiar!”

W najnowszym spocie telewizyjnym marki, Ambasadorki w swoim charakterystycznym, zabawnym stylu podkreślają korzyści płynące z nowej oferty Salonów Agata. Obie zwracają przede wszystkim uwagę na idealne wymiary kuchni, a Teściowa humorystycznie komplementuje urządzoną przez Gośkę przestrzeń. Kuchnia jako centrum każdego domu, nie zawsze jest wystarczająco duża, aby można było pomieścić w niej wszystkie, niezbędne rzeczy. Jednak z ofertą mebli modułowych Qubik, Klienci Salonów Agata mogą sami lub z pomocą projektanta zaprojektować kuchnię marzeń – pod swój wymiar i swoje potrzeby. Nowa historia Gośki i Teściowej pokazuje widzom, że wymiarami nie trzeba się przejmować, a funkcjonalna i przytulna kuchnia istnieje.

W charakterystyczny dla naszej marki, zabawny sposób po raz kolejny komunikujemy ważny element oferty Salonów Agata, uświadamiając odbiorcom, że kuchnia dopasowana do pomieszczenia to nie tylko domena stolarzy – dodaje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, a zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się Spark Foundry.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij