Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza pierwsze badanie Chapter Zero Poland – „Rady nadzorcze wobec zmian klimatu”

Ruszyło ogólnopolskie badanie skierowane do przedstawicielek i przedstawicieli rad nadzorczych zainicjowane przez program Chapter Zero Poland. Badanie realizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w partnerstwie z Fundacją Deloitte potrwa do 4 marca. Ogłoszenie wyników odbędzie się 25 maja.
O autorze
2 min czytania 2022-01-20

Chapter Zero Poland we współpracy z Fundacją Deloitte zaprasza członkinie i członków rad nadzorczych do udziału w badaniu „Rady nadzorcze wobec zmian klimatu”. To pierwsza odsłona badania w ramach programu, koordynowanego w Polsce przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

Przejdź do ankiety >> chapterzero.pl/badanie

Rady nadzorcze to ważna grupa interesariuszy, której poświęca się za mało uwagi w dyskusji o problematyce związanej ze zmianami klimatu, zapominając, że jest ona podobnie jak zarząd, ważnym ogniwem inicjowania i egzekwowania zmian w politykach i strategiach przedsiębiorstw. Dlatego celem badania jest przede wszystkim poznanie podejścia przedstawicielek i przedstawicieli rad nadzorczych do zmian klimatu oraz dowiedzenie się, na ile są to kwestie obecne w działaniach struktur, w których pracują. Także, poznanie ich potrzeb i oczekiwań wobec zarządów w tym obszarze – mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, organizatora Chapter Zero Poland.
Podnoszenie wiedzy na temat wyzwań klimatycznych dla firm oraz inspirowanie do podejmowania działań w zakresie ochrony klimatu, to jedno z kluczowych zadań Fundacji Deloitte. Badanie członków rad nadzorczych, pierwsze takie na polskim rynku, dostarczy wiedzy dla ważnych dyskusji na temat włączenia klimatu do rozmów o zmianie strategii firm i podejmowania przez nie niezbędnego wysiłku – mówi Adam Mariuk, prezes Fundacji Deloitte Polska.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ankieta badania składa się z dwóch części. 19 lutego rozpoczyna się część ilościowa dostępna na stronie chapterzero.pl/badanie, a jej wypełnienie zajmie ok. 15 min. W następnej kolejności planowane są badania jakościowe. Wyniki zostaną zaprezentowane w postaci raportu, którego premiera odbędzie się podczas 9. Targów CSR w Centrum EXPO XXI w Warszawie (odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr).

Badanie zostało podzielone na 3 obszary: świadomość problematyki zmian klimatu, zmiany klimatu w działalności rad nadzorczych, potrzeby i oczekiwania przedsiębiorstw na zmiany klimatu. Wyniki prac badawczych pozwolą na opracowanie diagnozy bieżącej sytuacji w tych obszarach w Polsce, jak również na zaproponowanie przez Chapter Zero Poland działań dostosowanych do potrzeb i oczekiwań obecnych i przyszłych członkiń i członków programu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W badaniu może wziąć udział każda osoba zasiadająca w minimum jednej radzie nadzorczej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Kolejne badania naukowe i analizy biznesowe nie pozostawiają wątpliwości. Zmiany klimatu to jedno z kluczowych wyzwań współczesności. Choć zasadniczo znana jest skala problemu,  trudno  precyzyjnie określić wszystkie skutki zaburzenia równowagi środowiskowej. Biznes zauważa konieczność uwzględniania w swoich strategiach ryzyka i szans klimatycznych. Jest to jednak zdecydowanie proces, którego skuteczne wdrożenie wymaga jeszcze wiele pracy, zaangażowania i edukacji. Dlatego rzetelna edukacja klimatyczna, poznanie regulacji oraz dobrych praktyk w tym obszarze powinny stanowić priorytet dla przedstawicielek i przedstawicieli biznesu – dodaje prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.