TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa LTTM podsumowuje 2021 rok: 63 miliony złotych dla twórców internetowych

W 2021 roku grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) wypłaciła współpracującym twórcom 63 miliony złotych. To o 50% więcej niż w 2020 roku. Dywersyfikacji uległy działania influencer marketingowe, a sieć partnerska utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube’a w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2022-01-20

Jak podaje LTTM w podsumowaniu rocznym, w 2021 roku agencja zrealizowała 2505 współprac na linii marka-influencer dla 506 różnych podmiotów. Oznacza to, że (w przeliczeniu na dni robocze) średnio realizowano 10 współprac influencerskich dziennie. Średni koszt jednego pakietu świadczeń z influencerem wyniósł 18 807 złotych. Klienci grupy postawili w ubiegłym roku na multiplatformowość: kampanie były realizowane zarówno na YouTubie, jak i na Facebooku, Instagramie, TikToku i Twichu. Wzrósł również udział projektów niestandardowych – wykorzystania wizerunku, udziału w spotach reklamowych, wspólnych co-brandingowych projektów.

– W ubiegłym roku postawiliśmy m.in. na działania niestandardowe, produkty opracowywane wspólnie z influencerami i przede wszystkim strategie cross-platformowe obejmujące wszystkie platformy social media. Udało nam się z sukcesem zrealizować pierwsze większe kampanie na TikToku, nadal rozwijamy kanały YouTube naszych klientów, zrealizowaliśmy nawet gamingową kampanię employer brandingową z udziałem influencerów z wykorzystaniem metaverse. Pandemia sprawiła, że coraz więcej klientów otwiera się na nowe digitalowe rozwiązania – komentuje Magdalena Talma, Sales Director w grupie LTTM.

W 2021 roku LTTM wypłacił Twórcom aż 63 miliony złotych, czyli o 50% więcej niż w 2020 roku. W ubiegłym roku twórcy współpracujący z firmą opublikowali ponad 60 tysięcy filmów, przy których YouTube wyemitował łącznie 9,8 miliardów reklam. Wzrosły również zarobki influencerów (RPM) – na 1000 wyświetleń na YouTube twórcy zarobili średnio o 80% więcej niż rok wcześniej. Łączny czas oglądania (watchtime) wszystkich ich filmów wyniósł ponad 97 tysięcy lat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W minionym roku intensywnie pracowaliśmy nad optymalizacją kanałów naszych Twórców pod algorytmy YouTube’a i ich lepszą monetyzację. W niektórych przypadkach, przy tej samej liczbie wyświetleń wideo, zwiększyliśmy zarobki naszych twórców nawet kilkukrotnie. W 2022 będziemy się również skupiać na pomocy naszym partnerom w monetyzacji pozostałych platform – mówi Marcin Pyć, head of network management LTTM-u.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się