TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Zalewska sustainability research lead w Kantarze

O autorze
1 min czytania 2022-01-21

Zrównoważony rozwój w strategiach firm to nie kwestia „czy”, ale „jak”. To jeden z kluczowych wniosków z opublikowanego niedawno raportu Kantar Sustainability Foundational Study 2021. Dzięki rosnącej świadomości obywateli i konsumentów na całym świecie, nie tylko politycy, instytucje publiczne i państwa, ale również marki muszą uwzględniać problematykę zrównoważonego rozwoju (sustainability) w codziennym funkcjonowaniu i strategiach.


Jednocześnie obszar sustainability jest niezwykle wrażliwy na działania niewiarygodne lub nieprofesjonalne. Stąd od kilku już lat Kantar pomaga klientom w budowaniu scenariuszy zmian służących realizacji celów społecznych.

Aby lepiej rozwijać ten obszar doradztwa opartego na danych, Katarzyna Zalewska poszerza swoje obowiązki account managera w domenie BRAND o funkcję sustainability research lead i zaopiekuje się szeroką tematyką zrównoważonego rozwoju w obszarze potrzeb badawczych naszych Klientów i Partnerów. Katarzyna będzie koordynować i  wspierać wszelkie badawcze tematy dotykające tego obszaru w ścisłej współpracy ze wszystkimi zespołami Kantar.

Zmieniające się regulacje prawne, zintensyfikowana obecność w dyskursie medialnym czy stale rosnąca świadomość i oczekiwania konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju zmuszają biznes do zajęcia stanowiska. Marki, które chcą pozostać blisko swoich odbiorców, stają dziś nie przed pytaniem czy mówić i działać w tym obszarze, a który cel wyższy realizować, aby pozostać spójnymi i wiarygodnymi. Wraz z zespołem specjalistów i pełniąc funkcję sustainability research lead, chcę pomagać w odnajdywaniu odpowiedzi na te i inne dylematy w obszarze zrównoważonego rozwoju – komentuje swoją nominację Katarzyna Zalewska.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj