Zużycie papieru do celów marketingowych – badania

W lipcu i sierpniu firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.
O autorze
1 min czytania 2014-07-30

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Czy firma posiada wdrożony program oszczędności zasobów? Czym kieruje się dział marketingu wybierając nośniki reklamowe? Czy gadżety reklamowe ciągle są w powszechnym użyciu? To tylko trzy spośród dziesięciu obszarów, które chce zbadać Paperhat. Głównym celem badania jest poznanie polityki polskich firm w zakresie print i CSR, głównie pod kątem zużycia papieru. Pośrednio organizator chce zachęcić do rozsądnego i efektywnego gospodarowania projektami drukowanymi, tak, aby nie zużywać niepotrzebnie cennych zasobów – firmy i planety.

„Chcielibyśmy trochę więcej dowiedzieć się o funkcjonowaniu CSR w Polsce w kontekście działań print. Okazuje się bowiem, że jest to niezwykle ważny aspekt społecznej odpowiedzialności biznesu – zmniejszenie zużycia materiałów przeznaczanych na print, koncentracja na materiałach ekologicznych, zmniejszenie kosztów, zwiększenie jakości, ochrona środowiska…. Dzięki badaniom spodziewamy się dowiedzieć jakie podejście panuje w polskich firmach, jaka jest świadomość wpływu działań print na środowisko i jakie miejsce zajmuje druk w planach marketingowych.” – dodaje Anna Przybylska, Dyrektor Zarządzająca Paperhat Poland Sp. z o.o., polskiego oddziału globalnego dostawcy rozwiązań print management.

Badanie zostało przygotowane w formie ankiety on-line, której wypełnienie nie powinno zająć dłużej niż 10 minut. Jest ona dostępna pod tym adresem: ANKIETA. Do jej wypełnienia i wysłania nie jest niezbędne podawanie jakichkolwiek danych firmowych czy osobowych. Na podstawie pozyskanych odpowiedzi firma przygotuje raport, który zostanie następnie bezpłatnie udostępniony w Internecie. Projekt jest realizowany we współpracy z: Brytyjsko Polską Izbą Handlową i patronami medialnymi: NowyMarketing, OOH Magazine, Online Marketing Polska, PortalMedialny.pl, CSR.pl, SIGNS.pl, Polska Poligrafia, Świat Druku, Papierniczy Świat, Print Partner, Vidart, Świat Poligrafii Professional, Nowoczesna Firma, Scanner.com.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing