Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Monika Nowak i Piotr Hermanowski awansowali w UM Thrive

Monika Nowak i Piotr Hermanowski nowymi group communication managerami w UM Thrive, zespole odpowiedzialnym za obsługę Nestle Polska.
O autorze
1 min czytania 2022-01-25

W tym miesiącu na nowe stanowiska awansowali Monika Nowak i Piotr Hermanowski. Oboje objęli funkcje group communication managerów w zespole UM Thrive (jeden z teamów agencji mediowej UM, będącej częścią grupy Mediabrands). Monika Nowak kieruje zespołem Culinary natomiast Piotr Hermanowski odpowiada za Nespresso, Confectionary, Infant Nutrition i za usprawnianie procesów client service’owych. Od jesieni ub.r. zespołem UM Thrive kieruje Piotr Francuz.

Monika Nowak do UM Thrive dołączyła w marcu 2020 roku. Z branżą marketingowo-reklamową związana jest od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w strukturach GroupM, pracując przy strategiach i kampaniach dla takich klientów jak: Nivea, Henkel, McFit, Galderma czy Nestle.

Piotr Hermanowski swoje kompetencje budował pracując w agencjach mediowych, branży modowej oraz firmie producenckiej. W UM Thrive jest od kwietnia 2020 r. Wcześniej związany był m.in. z domem mediowym Arena Media, gdzie pracował dla takich klientów jak: Dr. Oetker, LG Electronics, Mylan, Sarantis, Hermès International. W tym czasie zrealizował np. niestandardową akcję – projekt muzyczny dla marki STR8 (produkcja teledysku Pezeta „Intro”). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencji Mediacom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj