TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Monika Nowak i Piotr Hermanowski awansowali w UM Thrive

Monika Nowak i Piotr Hermanowski nowymi group communication managerami w UM Thrive, zespole odpowiedzialnym za obsługę Nestle Polska.
O autorze
1 min czytania 2022-01-25

W tym miesiącu na nowe stanowiska awansowali Monika Nowak i Piotr Hermanowski. Oboje objęli funkcje group communication managerów w zespole UM Thrive (jeden z teamów agencji mediowej UM, będącej częścią grupy Mediabrands). Monika Nowak kieruje zespołem Culinary natomiast Piotr Hermanowski odpowiada za Nespresso, Confectionary, Infant Nutrition i za usprawnianie procesów client service’owych. Od jesieni ub.r. zespołem UM Thrive kieruje Piotr Francuz.

Monika Nowak do UM Thrive dołączyła w marcu 2020 roku. Z branżą marketingowo-reklamową związana jest od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w strukturach GroupM, pracując przy strategiach i kampaniach dla takich klientów jak: Nivea, Henkel, McFit, Galderma czy Nestle.

Piotr Hermanowski swoje kompetencje budował pracując w agencjach mediowych, branży modowej oraz firmie producenckiej. W UM Thrive jest od kwietnia 2020 r. Wcześniej związany był m.in. z domem mediowym Arena Media, gdzie pracował dla takich klientów jak: Dr. Oetker, LG Electronics, Mylan, Sarantis, Hermès International. W tym czasie zrealizował np. niestandardową akcję – projekt muzyczny dla marki STR8 (produkcja teledysku Pezeta „Intro”). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencji Mediacom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj