W tym miesiącu na nowe stanowiska awansowali Monika Nowak i Piotr Hermanowski. Oboje objęli funkcje group communication managerów w zespole UM Thrive (jeden z teamów agencji mediowej UM, będącej częścią grupy Mediabrands). Monika Nowak kieruje zespołem Culinary natomiast Piotr Hermanowski odpowiada za Nespresso, Confectionary, Infant Nutrition i za usprawnianie procesów client service’owych. Od jesieni ub.r. zespołem UM Thrive kieruje Piotr Francuz.
Monika Nowak do UM Thrive dołączyła w marcu 2020 roku. Z branżą marketingowo-reklamową związana jest od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w strukturach GroupM, pracując przy strategiach i kampaniach dla takich klientów jak: Nivea, Henkel, McFit, Galderma czy Nestle.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Piotr Hermanowski swoje kompetencje budował pracując w agencjach mediowych, branży modowej oraz firmie producenckiej. W UM Thrive jest od kwietnia 2020 r. Wcześniej związany był m.in. z domem mediowym Arena Media, gdzie pracował dla takich klientów jak: Dr. Oetker, LG Electronics, Mylan, Sarantis, Hermès International. W tym czasie zrealizował np. niestandardową akcję – projekt muzyczny dla marki STR8 (produkcja teledysku Pezeta „Intro”). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencji Mediacom.