Od stycznia 2022 roku Linkleaders ponownie odpowiada za kompleksowe wsparcie mBanku w obszarze employer brandingu. W ramach współpracy Linkleaders odpowiada za stworzenie nowej strategii employer brandingowej banku, ze szczególnym uwzględnieniem działań rekrutacyjnych. Zakres współpracy obejmuje m.in. kampanie rekrutacyjne w obszarach IT, contact center oraz komunikację wewnętrzną, obsługę contentową i kreatywną w obszarze employer brandingu. Celem działań jest wzmocnienie pozycji mBanku jako pracodawcy pierwszego wyboru oraz wsparcie relacji z pracownikami w obliczu pracy zdalnej i hybrydowej.
Wygrany przetarg oznacza przedłużenie o kolejne trzy lata współpracy trwającej od 2019 roku, nagradzanej w licznych konkursach branżowych. Projekt wyróżniony został m.in. Employer Branding Excellence Awards za kampanie skierowane do pracowników w wieku 45+ oraz do osób młodych w ramach prestiżowego programu stażowego (kampanie „Pasujesz do nas!” i Bankowe Talenty). Projekt „Pasujesz do nas!” wygrał także Złotą Słuchawkę w kategorii „Najlepszy program wspierający wizerunek pracy”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Liderką zespołu Linkleaders, działającego na rzecz mBanku, jest Anna Zając, client service director z ponad piętnastoletnią praktyką w obszarze marketingu, w tym na menedżerskich stanowiskach w branżach bankowej, transportowej i eCommerce. Stałą członkinią zespołu jest także Dajana Tatar – employer branding consultant, posiadająca doświadczenie w branży employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego na rzecz branży IT, m.in. marek Daftcode i 10Clouds.