Linkleaders wygrywa przetarg mBanku na obsługę employer brandingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Linkleaders wygrywa przetarg mBanku na obsługę employer brandingu

Agencja Linkleaders wygrała przetarg na obsługę mBanku w zakresie employer brandingu. W ramach współpracy odpowiadać będzie za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii EB, wzmocnienie marki mBanku jako jednego z czołowych pracodawców w Polsce, komunikację wewnętrzną oraz kontent.

Od stycznia 2022 roku Linkleaders ponownie odpowiada za kompleksowe wsparcie mBanku w obszarze employer brandingu. W ramach współpracy Linkleaders odpowiada za stworzenie nowej strategii employer brandingowej banku, ze szczególnym uwzględnieniem działań rekrutacyjnych. Zakres współpracy obejmuje m.in. kampanie rekrutacyjne w obszarach IT, contact center oraz komunikację wewnętrzną, obsługę contentową i kreatywną w obszarze employer brandingu. Celem działań jest wzmocnienie pozycji mBanku jako pracodawcy pierwszego wyboru oraz wsparcie relacji z pracownikami w obliczu pracy zdalnej i hybrydowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wygrany przetarg oznacza przedłużenie o kolejne trzy lata współpracy trwającej od 2019 roku, nagradzanej w licznych konkursach branżowych. Projekt wyróżniony został m.in. Employer Branding Excellence Awards za kampanie skierowane do pracowników w wieku 45+ oraz do osób młodych w ramach prestiżowego programu stażowego (kampanie „Pasujesz do nas!” i Bankowe Talenty). Projekt „Pasujesz do nas!” wygrał także Złotą Słuchawkę w kategorii „Najlepszy program wspierający wizerunek pracy”.

Liderką zespołu Linkleaders, działającego na rzecz mBanku, jest Anna Zając, client service director z ponad piętnastoletnią praktyką w obszarze marketingu, w tym na menedżerskich stanowiskach w branżach bankowej, transportowej i eCommerce. Stałą członkinią zespołu jest także Dajana Tatar – employer branding consultant, posiadająca doświadczenie w branży employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego na rzecz branży IT, m.in. marek Daftcode i 10Clouds.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij