Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Legendarny Mini Cooper ponownie do wylicytowania na aukcji WOŚP

Unikatowy samochód, którym jeździli m.in. Jurek Owsiak, Jerzy Dudek czy Adam Kornacki trafił 26 stycznia 2022 r. na aukcję charytatywną 30. finału WOŚP. Mini Cooper, tzw. „Cwaniak”, został wystawiony na licytację przez Superbet – globalnego operatora zakładów bukmacherskich i gier.
O autorze
2 min czytania 2022-01-26

Samochód zbudowany został przez kierowcę rajdowego Grzegorza Dudę na potrzeby programu TVN Turbo ,,Klimek kontra Duda”. Aktualna aukcja to nie pierwsza przygoda Mini z WOŚP. Podczas finału Orkiestry w 2020 roku to wyjątkowe auto zostało wystawione na aukcji charytatywnej i wylicytowane za prawie 77 tys. złotych. Po odkupieniu przez Superbet od zwycięzcy aukcji, „Cwaniak” stał się jedną z głównych nagród w darmowej grze Supergame Jackpot prowadzonej przez bukmachera. W minionej już edycji gry nie wyłoniono jednak głównego zwycięzcy, a Superbet zdecydował o wystawieniu auta na licytację WOŚP.

Nowy właściciel Mini będzie mógł się cieszyć między innymi silnikiem o mocy blisko 200 koni mechanicznych i wyczynowym zawieszeniem. Na torze testował go znany kierowca wyścigowy i dziennikarz, Adam Kornacki, a także gwiazda polskiego sportu, Jerzy Dudek. Na przejażdżkę legendarnym Miniakiem skusił się również nie kto inny, jak założyciel i pomysłodawca WOŚP, Jerzy Owsiak.

Bazowy Mini Cooper został gruntownie przebudowany przez Grzegorza Dudę. Auto otrzymało silnik z Rovera MG ZR, po tuningu zamontowany z tyłu. Wzmocnione zostały również hamulce i nadwozie, które otrzymało poszerzone nadkola i nowy kolor – Porsche Gulf Racing z 1985 roku. We wnętrzu znajdziemy z kolei takie smaczki, jak profesjonalny komputer i wyświetlacz rodem z rajdów, kubełkowe fotele z wielopunktowymi pasami czy karbonową deskę rozdzielczą.

To unikalna okazja, by wylicytować niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju samochód i jednocześnie wesprzeć tegoroczną edycję WOŚP pod hasłem “Przejrzyj na oczy. Dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci”. To prawdziwe torowe zwierzę i samochód z duszą. Zwycięzca otrzyma także tradycyjny pamiątkowy certyfikat. Wspieramy WOŚP także poprzez inne inicjatywy, włączając do akcji naszych ambasadorów, sportowców – Jana Błachowicza, Jerzego Dudka i Sławomira Peszko – mówi Adam Lamentowicz, prezes zarządu  Superbet.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Superbet i gwiazdy też grają z WOŚP

To pierwsza na rynku firma bukmacherska, wspierająca WOŚP wielopłaszczyznowo i za pomocą przekrojowych przedsięwzięć. We wsparcie podczas 30. finału WOŚP Superbet włączył swoich ambasadorów, gwiazdy polskiego sportu: Jerzego Dudka, Jana Błachowicza i Sławomira Peszko. Ambasadorzy we współpracy z Superbet na aukcjach WOŚP proponują: wyjątkowy trening personalny MMA (Błachowicz), spotkanie na polu golfowym i możliwość poznania tego niecodziennego sportu (Dudek) oraz wyjazd na mecz Bundesligi w towarzystwie jednej z legend Ekstraklasy i byłego reprezentanta Polski (Peszko).

Mini jedzie do WOŚP, a ponad 200 tys. zł nadal do zdobycia

Skąd wzięła się idea wystawienia błękitnego krążownika szos na aukcję charytatywną? Warto wiedzieć, że ów Mini Cooper dostępny był do wygrania w Super Game Jackpot – darmowej grze od Superbet, gdzie wraz z 225 tys. złotych stanowił nagrodę główną. Mimo przekazania auta na szczytny cel, gracze mogą nadal uczestniczyć w ekscytującym wyzwaniu typowania meczowych wyników. Super Game Jackpot jest darmową grą w formie quizu, gdzie  można zgadywać wyniki spotkań drużyn piłkarskich. Można jedynie wygrywać, nic nie tracąc. Poza 225 tys. zł wygrać można inne nagrody pieniężne – już od 2 poprawnych typów. Do tej pory grający w tej darmowej grze wygrali ponad 1 600 000 zł!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się