TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agata Sądel szefem Matterkind w CEE. W Polsce zastąpił ją Marcin Zieliński

Agata Sądel, dotychczas head of Matterkind w Polsce awansowała na head of Matterkind dla całego regionu CEE. Zarządzaniem polskim zespołem Matterkind powierzono Marcinowi Zielińskiemu.
O autorze
1 min czytania 2022-01-26

Head of Matterkind dla całego regionu CEE to nowe stanowisko w strukturach Mediabrands i Kinesso. Awans Agaty związany jest z rozwojem oferty programatycznej Matterkind w regionie CEE, w tym przede wszystkim z powołaniem kilku hubów klienckich i kompetencyjnych. W ramach nowo utworzonego stanowiska Agata Sądel odpowiada za wprowadzanie na nowe rynki rozwiązań, usług i produktów stworzonych w oparciu o dane. Jej nowa rola umożliwi wzrost kompetencji, wymianę wiedzy oraz optymalne wykorzystanie zasobów Matterkind w regionie CEE. Obecnie Matterkind zatrudnia ponad 100 osób, w tym 70 proc. pracuje w Polsce.

Matterkind CEE operacyjnie podlega Monice Bronowskiej, CEO Mediabrands CEE.

Pod kierunkiem Agaty silnie rozwinęliśmy ofertę HUB-ową. Obecnie posiadamy wszelkie kompetencje i możliwości, aby w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy stworzyć rozwiązania, które zapewnią holistyczną i jakościową obsługę programatyczną dla klientów międzynarodowych – mówi Monika Bronowska.

Globalnie Matterkind działa w strukturach Kinesso. W swoich rozwiązaniach komunikacyjnych wykorzystuje zaawansowane, autorskie narzędzia analityczne oraz bazy danych o konsumencie (Acxiom). We wdrożeniach na kluczowych rynkach (Polska, Węgry, Rumunia i Czechy) Agatę wesprze Bartosz Owczarczyk, audience & measurement lead, ekspert w dziedzinie danych i analityki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa, regionalna szefowa Matterkind z firmą związana jest od 2020 roku. Wcześniej, po stronie Huawei, odpowiadała za komunikację marki w kanale digital. Pracowała również w Publicis Groupe i GroupM.

Na dotychczasowe stanowisko Agaty Sądel awansował Marcin Zieliński, który przez ostatnie kilkanaście miesięcy pracował jako manager zespołu obsługującego klienta Johnson & Johnson w ramach HUBu Matterkind (7 rynków w regionie CEE).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rynek polski odgrywa kluczową rolę w rozwoju spółki. To tu wyznaczamy standardy merytoryczne i jakościowe, aby później móc adaptować je na pozostałych rynkach, uwzględniając ich lokalne aspekty. Jestem przekonana, że Marcin z sukcesem poprowadzi zespół oraz klientów, szczególnie w tym bardzo wymagającym marketingowo czasie – mówi Agata Sądel.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Od samego początku swojej kariery zawodowej Marcin jest ściśle związany z segmentem reklamy programatycznej. Swoje doświadczenia zdobywał pracując w spółkach tj. Adexon, Infinity Media, GroupM oraz Yieldbird (Grupa Agora). Dzięki temu ma szeroką wiedzę i umiejętności w obszarach min. Ad operations, analizy danych, buy-side oraz sell-side świata mediów biddowalnych, a także w akceleracji procesów i wdrożeń technologicznych w organizacjach.