Polski startup Displate został partnerem Echo Esports

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polski startup Displate został partnerem Echo Esports

Displate, polski technologiczny startup znad Wisły, wchodzi w esport i zostaje partnerem Echo Esports, najlepszej na świecie gildii grającejw World of Warcraft. W ramach współpracy Displate będzie wspierał Echo podczas najbliższych rozgrywek Race to World First, które na żywo śledzić będą przed ekranami miliony widzów. Kreacje firmy pojawią się w streamach zawodników, a sama drużyna otworzy na Displate swój brandshop.

Echo Esports to profesjonalna organizacja gamingowa założona w 2020 roku przez najbardziej utytułowanych graczy World of Warcraft wszech czasów. Teraz do grona ich partnerów strategicznych dołącza Displate, marketplace dostarczający metalowe plakaty do kolekcjonerów z 64 krajów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach współpracy kreacje Displate jako partnera gildii będą obecne w streamach oraz innych produkcjach zawodników Echo przez cały 2022 rok. Displate planuje również przygotować wspólnie z drużyną zasięgową kampanię reklamową. Ponadto na platformie Displate znajdzie się autoryzowany merch Echo w postaci tworzonych wspólnie z fanami i zawodnikami plakatów, nawiązujących do świata WoW i toczonych rozgrywek.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy powitać Displate w świecie e-sportu. Ich wsparcie dla naszego zespołu i zainteresowanie tym, co robimy, było niesamowite. Dzielą naszą wizję i wspierają nas w kształtowaniu jak najlepszej przyszłości dla Echo i naszej społeczności. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy przy wielu wydarzeniach – komentuje Yunus 'Scripe' Yüksektepe, CEO Echo.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Echo, gildią numer jeden w World of Warcraft na świecie. Mamy oczywiście nadzieję, że to dopiero początek owocnego partnerstwa strategicznego i jednocześnie pierwszy i nie ostatni krok Displate.com w stronę e-sportu. Z niecierpliwością czekamy na start aktywacji, którymi wesprzemy Echo w ich zmaganiach w Race to World First i Mythic Dungeon Invitationals. To partnerstwo to nasze zobowiązanie wobec geeków, których w społeczności naszych klientów jest naprawdę sporo – podkreśla Bartek Maćkowiak, influencer marketing manager w Displate.

– Dla Displate to olbrzymi potencjał. W 2021 osiągnęliśmy sprzedaż na poziomie ponad 5 mln metalowych plakatów, a w ciągu ostatnich 2 lat pięciokrotnie zwiększyliśmy przychody. Jedną z najbardziej popularnych kategorii na platformie od lat jest kategoria gaming. Wejście w świat sportów elektronicznych było tylko kwestią czasu. W ten sposób stajemy w szranki z innymi markami nieendemicznymi, które w ten sposób walczą o uwagę młodego konsumenta – dodaje Edyta Kowal, brand & marketing communication director.

Rozgrywki Race to World First, zainicjowane w 2019 roku, śledzi wielomilionowa społeczność głodna strategicznych smaczków i taktyk, na jakie decydują się profesjonalni gracze w wyścigu po tytuł mistrza. Bycie w centrum wydarzeń, możliwość zajrzenia za kulisy rozgrywek to jeden z głównych czynników, dla których e-sport gromadzi takie rzesze fanów zgromadzonych na Twitchu. Niejednokrotnie większe niż Super Bowl, czy finał ligi mistrzów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij