– Nie zamierzamy kokietować, że jesteśmy pozytywnie zaskoczeni, bo realizujemy dobrze przygotowany plan i to po prostu przynosi efekty. Subskrypcyjna fala w mediach (i nie tylko) przybiera na sile i już wiemy, że wskoczyliśmy na nią w najlepszym możliwym dla nas momencie. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że branża pokłada w nas nadzieję, i coraz pewniej czujemy się w tej roli. Mamy świadomość, że powodzenie newonce.club otwiera drogę kolejnym inicjatywom z tego sektora – mówi Mih Michalski, CEO newonce.media.
– Gratulujemy newonce tak agresywnego startu na rodzimym rynku. Osiągnięcie sześciu tysięcy subskrypcji w tak krótkim czasie to bardzo dobry wynik. Pokazuje to, że młodsza grupa odbiorców jest skłonna płacić za jakościowy kontent i rodzaj wspólnotowego doświadczenia. Cieszymy się, że możemy być częścią tego przedsięwzięcia i dalej wspierać strategiczny rozwój newonce – mówi Alex Chapko, general manager of Eastern Europe, Middle East, Central Asia and India of Piano, przedstawiciel technologicznego partnera newonce.club.
Zobacz również
– Co może zaskakiwać, serwisy grupy newonce zanotowały niewielkie (-17%) spadki w liczbie odwiedzających. Spadki na tym poziomie są naturalne i zgodne z naszymi prognozami. Ostanie pół roku poświęciliśmy na zrozumienie zachowań i preferencji naszych odbiorców, zdobytą wiedzę przełożyliśmy na konkretne zmiany produktowe oraz decyzje marketingowe. Już dzisiaj nasi membersi odwiedzają nas co drugi dzień i chętniej rozszerzają swoją wiedzę, odkrywając nieznane dla siebie do tej pory tematy poruszane na łamach newonce urzeczywistniając ideę klubu zorientowanych – mówi Adrian Lewtak, lead product analyst newonce.
Użytkownicy newonce.club poza nielimitowanym dostępem do tworzonych przez grupę treści (podcastów, artykułów i materiałów wideo), dostają również szereg benefitów, takich jak spotkania (online i offline) z twórcami i zaproszonymi gośćmi, dedykowane newslettery czy dostęp do zamkniętych społeczności na Facebooku i Discordzie.
– Pierwsze tygodnie dają nam szereg wskazówek dotyczących kierunków wzmacniania wartości oferty. Właśnie wprowadziliśmy szereg usprawnień takich jak bardziej funkcjonalna nawigacja i obsługa podcastów czy np. możliwość komentowania. Z kolei z myślą o partnerach reklamowych rozbudowujemy ofertę partnerstw B2B, umożliwiającą m.in. wejście ze swoimi usługami i produktami do pakietu benefitów newonce.club. Z wyświetlania reklam display subskrybentom zupełnie zrezygnowaliśmy – mówi Danuta Breguła, director of business development and membership strategy newonce.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Miesięczna opłata za dostęp do newonce.club – obejmującego podcasty newonce.radio oraz treści tworzone przez serwisy newonce.net i newonce.sport – to 29 zł, a za dostęp do samego newonce.sport – 24 zł. W przypadku subskrypcji rocznej opłaty te wynoszą odpowiednio 149 i 124 zł, co w przeliczeniu na jeden miesiąc daje 12,40 zł i 10,33 zł. Oba pakiety oferują miesięczny okres próbny w cenie 5 zł, możliwa jest też opcja zakupu subskrypcji w prezencie. Coraz większą popularnością cieszą się również oferta studencka oraz oferta b2b. Dostęp do usługi można wykupić z poziomu stron newonce.club, newonce.net/club, newonce.sport/club, obu aplikacji i strony każdej z treści premium. Grupa newonce zapowiada uruchomienie w tym roku kolejnych produktów subskrypcyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing