TERRITORY

Digital Kingdom wygrywa przetarg na digitalową obsługę marki Desperados

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital Kingdom wygrywa przetarg na digitalową obsługę marki Desperados

Do głównych zadań agencji będzie należało planowanie i obsługa bieżących aktywności digitalowych marki Desperados, strategia i koordynacja działań z influencerami, obsługa kanałów social media marki oraz prowadzenie aktywacji sprzedażowych w kanale digital z kluczowymi retailerami.

Do głównych zadań agencji będzie należało planowa– Jest mi szczególnie miło, że Grupa Żywiec dołącza do grona naszych Klientów. Każda agencja w Polsce chce pracować dla prestiżowych marek wyznaczających trendy na rynku, a taką od lat jest marka Desperados. Zwycięstwo w tak mocno obsadzonym przetargu, nie tylko cieszy, ale również potwierdza siłę naszej strategii i kreacji – komentuje Gustaw Rozmarynowski – partner / new business director Digital Kingdom.

W ostatnich latach za obsługę marki Desperados w internecie odpowiadała agencja VMLY&R

Do głównych zadań agencji będzie należało planowanie i obsługa bieżących aktywności digitalowych marki Desperados, strategia i koordynacja działań z influencerami, obsługa kanałów social media marki oraz prowadzenie aktywacji sprzedażowych w kanale digital z kluczowymi retailerami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij