GetHero rekrutuje nowych twórców. Do sieci dołącza Julia Kostera

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GetHero rekrutuje nowych twórców. Do sieci dołącza Julia Kostera

Wrocławska agencja influencer marketingu GetHero rozpoczęła rok od aktywnej rekrutacji twórców internetowych. 1 lutego do grona influencerów zrzeszonych w sieci dołączyła Julia Kostera, związana wcześniej z projektem Team X.

Julia Kostera prowadzi aktywną działalność w mediach społecznościowych od 2015 roku – zajmuje się m.in. modą i makijażem, tworzy też treści o charakterze lifestyle’owym. Magazyn Forbes umieścił ją w gronie 10 najpopularniejszych polskich influencerów – na swoim profilu na Instagramie zgromadziła ponad 1,8 mln obserwujących, na TikToku – 2,3 mln, a platformie YouTube – ponad 920 tys.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

GetHero zapewni Kosterze profesjonalną obsługę managerską, w tym m.in. organizację i zarządzanie współpracą z markami, audyt kanałów i wsparcie analityczne, optymalizację profili i pomoc w zakresie zarządzania wizerunkiem oraz media relations. Bezpośrednią opieką nad influencerką zajmą się Magdalena Bliźniak (kierująca zespołem TikTok) oraz Maja Stasiełuk (związana z zespołem Beauty&Fashion). Co ciekawe, GetHero i Julia Kostera mają już na koncie wspólne realizacje, m.in. dla marek Tymbark czy Garnier.

Niesamowicie cieszymy się na odnowienie współpracy z Julią. To ambitna i utalentowana dziewczyna, która lubi zaskakiwać swoich widzów i nie boi się eksperymentować podczas nagrań. Twórcy tego formatu mogą w zasadzie przebierać w ofertach współpracy agencyjnej, dlatego decyzja o dołączeniu do GetHero jest dla nas dobrą recenzją płynącą bezpośrednio ze środowiska influencerów – komentuje Łukasz Walczak, sales director w GetHero.

Managerowie z wrocławskiej agencji zapowiadają jednocześnie aktywną rekrutację influencerów do sieci MCN, liczącej obecnie ok. 150 osób. Poszerzenie portfolio twórców – zwłaszcza w obszarze mikroinfluencerów – jest jednym ze strategicznych celów GetHero w 2022 roku. Wraz z Julią Kosterą do sieci dołącza także jej siostra – Iga. W najbliższych tygodniach mają zostać opublikowane informacje o nowych transferach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij