Bracia Komersowie w kampanii Poczty Polskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bracia Komersowie w kampanii Poczty Polskiej

Poczta Polska rozpoczyna dziś kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Głównym medium kampanii będzie Internet. Osią działań będą filmy reklamowe, których bohaterzy to właściciele sklepu internetowego: Eryk i Eugeniusz Komersowie.

Zabawne dialogi, nieprzewidziane sytuacje i chwile napięcia między prowadzącym wspólny biznes rodzeństwem będą tłem dla prezentacji usług i produktów Poczty dla e-handlu. Kolejne odcinki miniserialu będą emitowane co dwa tygodnie na stronie ecommerce.poczta-polska.pl oraz oficjalnym kanale Poczty Polskiej w serwisie YouTube: youtube.com/pocztapolska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 – Z usług Poczty Polskiej skorzystało już 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem. Poprzez nową kampanię chcemy ich przekonać, że warto zostać z nami na stałe, poinformować o nowych usługach oraz wyjść z ofertą do klientów, którzy jeszcze z nami nie współpracowali. Naszym celem jest pełna obsługa logistyczna branży e-commerce, tak aby właściciele sklepów mogli skoncentrować się na swojej podstawowej działalności – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor biura marketingu i filatelistytki w Poczcie Polskiej.

W czerwcu Poczta Polska otworzyła serwis oferujący kompleksową obsługę dla sektora e-handlu. Właściciele sklepów internetowych w jednym miejscu mogą zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów, skorzystać z usług finansowo – ubezpieczeniowych czy wysłać elektroniczną fakturę.

Od stycznia 2015 r. zagwarantowanie konsumentowi możliwości zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni stanie się obowiązkiem każdego sprzedawcy. Wychodząc naprzeciw potrzebom branży e-commerce Poczta oferuje zautomatyzowaną obsługę zwrotów, pozwalającą na szybkie rozwiązanie problemu niezadowolonych klientów, bez generowania dodatkowych kosztów po stronie e-sklepu.

Koncept kreatywny kampanii „Poczta Polska dla eCOMMERCE” przygotowała agencja reklamowa CAM Media, za planowanie i zakup mediów w internecie odpowiadał dom mediowy Mindshare. W kampanii zastosowano narzędzia performance marketingu i audience planningu wsparte działaniami SEO. Kreacje wykorzystywane w kampanii zsynchronizowane są z formatami video i będą zmienianie wraz z premierami kolejnych treści na kanale Poczty Polskiej na YouTube. Promocja filmów video w serwisie YouTube zakłada m.in. formaty: pre-roll, masthead i zwiastun. Kampania realizowana będzie także m.in. na serwisie Allegro, gdzie obejmie niestandardowe formaty i performance marketing.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij