DOMOSONDA – kampania, w której liczy się insight

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DOMOSONDA – kampania, w której liczy się insight

Bezpośredni wgląd w opinie potencjalnych klientów pozwala na pełne zrozumienie ich potrzeb, zachowań i preferencji zakupowych, o czym wie APRO Investment. Firma uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań.

Kto pyta, nie błądzi

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Udział w DOMOSONDZIE ma z jednej strony pomóc deweloperowi budować przyjazną przestrzeń dla mieszkańców Kujaw i Pomorza, a z drugiej – pozwolić potencjalnym klientom na wygodne dopasowanie przyszłego lokum. Głównym punktem badania są ankiety skierowane do osób żyjących w Toruniu i Bydgoszczy. Każdy, kto ją wypełni otrzymuje gwarantowany rabat 2000zł na zakup własnego „M” oraz weźmie udział w losowaniu nagrody głównej – vouchera IKEA o wartości 10000 zł.

Wsłuchiwać się w głos rynku

APRO Investment jest jednym z największych deweloperów w regionie kujawsko-pomorskim. Firma bardzo poważnie traktuje swój claim „Tu się dobrze mieszka”, a jej projekty oparte są nie tylko na ogromnym doświadczeniu, lecz także na badaniach konsumentów i prawdziwym wsłuchiwaniu się w głos rynku. Dlatego też działania reklamowe APRO Investment wykraczają daleko poza standardową reklamę, co pozwala naturalnie zaangażować grupę odbiorców.

Być obecnym w różnorodnych mediach

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brave Brain, posiadająca w swoim portfolio kilkadziesiąt kampanii wspierających inwestycje deweloperskie. Jej zespół opracował nazwę, key visual oraz wszelkie formy reklamy wykorzystane przy promocji DOMOSONDY. Poza kanałami digitalowymi kampania objęła również radio oraz nośniki wielkoformatowe. Media Choice odpowiada za kompleksową strategię mediową i zakup mediów.

Kampanię przeprowadzono przy wsparciu strategicznym Agencji Brandingowej Brave Brain oraz domu mediowego Media Choice.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij