ŁaciaTY i ja... i tyle okazji, żeby się zbliżyć na walentynki. Rusza kolejna odsłona kampanii serka Łaciate

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ŁaciaTY i ja... i tyle okazji, żeby się zbliżyć na walentynki. Rusza kolejna odsłona kampanii serka Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz trzeci powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” zespołowi agencji Change Serviceplan i Media Republic.

Zapoczątkowana w 2020 platforma komunikacji „ŁaciaTy i Ja” każdego roku eksploruje nowe obszary. W najbliższych miesiącach przybierze kształt „ŁaciaTy i Ja i tyle okazji, żeby się zbliżyć”. Oznacza to, że serki do smarowania Łaciate będą inspirowały do celebrowania nie tylko powszechnie znanych i obchodzonych świąt, ale także poszukiwały nowych. W myśl zasady „każda okazja jest dobra” marka podpowiada, jak przy niewielkim wysiłku przygotować i zaskoczyć innych i siebie pyszną potrawą na bazie serka Łaciatego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wielomiesięczna aktywacja konsumencka rusza w lutym a pierwszą okazją do eksplorowania nowych smaków są walentynki. Sercem działań reklamowych będzie serwis laciatyija.pl, wspierany kampanią video, banerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.

Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Tym samym spółki rozpoczynają trzeci rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij