„Kiedyś znajdę dla nas dom...” – Morizon.pl z nową kampanią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Kiedyś znajdę dla nas dom...” – Morizon.pl z nową kampanią

Serwis ogłoszeniowy Morizon.pl wystartował z nową kampanią wizerunkową obejmującą spoty do telewizji oraz digitalu. Hasło przewodnie kampanii to „Jest tyle powodów, żeby szukać nowego mieszkania. I jeszcze więcej, żeby znaleźć je na Morizon.pl. Znajdź swój dom”.

W reklamie wykorzystano utwór „Piosenka księżycowa”, który na potrzeby kampanii został nagrany w nowej wersji. Towarzyszący reklamie nostalgiczny głos Anity Lipnickiej zachęca do tego, żeby to strona i aplikacja Morizon były miejscami na znalezienie swojego nowego, wymarzonego domu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pracując nad ideą kreatywną, zależało nam, aby pokazać skuteczność wyszukiwarki Morizon.pl. Stąd, zamiast mówić „Szukaj", zdecydowaliśmy się na „Znajdź". Od razu przypomniała nam się „Piosenka księżycowa" Varius Manx i zwrotka „Kiedyś znajdę dla nas dom...”. Ten utwór wywołuje emocje i wspomnienia u każdego, kto słuchał go w latach 90. Teraz to samo pokolenie zakłada rodziny, robi kariery, wyprowadza się do innych miast… inaczej mówiąc – ma milion powodów, by szukać mieszkania – mówi Iwa Bondarczuk-Olszewska, art director w K2 Create.

Koncept kreatywny przygotowała agencja K2 Create, za realizację odpowiada dom postprodukcyjny Black Photon, a zasięgową kampanię w mediach offline (TV) jak i digitalu (YouTube, Social, Programmatic) przeprowadzi agencja K2 Precise.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij