TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka Ptasie Mleczko rusza z walentynkowym konkursem „Ptasie Mleczko Podaruj i zagadaj”

Czy słodka i lekka pianka może inspirować do romantyczności? Tak! Pokazuje to konkurs „Ptasie Mleczko Podaruj i zagadaj”, w którym to marka E.Wedel zachęca Polaków do walentynkowej kreatywności.
O autorze
1 min czytania 2022-02-09

Ptasie Mleczko od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród smakoszy słodyczy niezależnie od wieku. Po tę lekką piankę o różnych smakach, oblaną pyszną, wedlowską czekoladą, sięga się przy każdej okoliczności – także tej romantycznej jaką są zbliżające się Walentynki. W tym roku E.Wedel, producent marki Ptasie Mleczko, postanowił pokazać, że ten smakołyk jest świetną inspiracją do prawdziwej kreatywności.

Zadaniem uczestników konkursu „Ptasie Mleczko. Podaruj i zagadaj” jest zakup jednego lub więcej opakowań Ptasie Mleczko 360 g, a następnie zarejestrowanie się na www.ptasiemleczko.pl i wgranie paragonu. Ostatnim krokiem do wygranej jest kreatywna odpowiedź na zadanie – trzeba jak najbardziej słodko i lekko popisać się autorskim tekstem na „zagadanie” do drugiej osoby.

„Jesteś słodka jak pianka Ptasie Mleczko” – czy tak brzmi tekst na wygraną? W każdym tygodniu rozstrzyga o tym konkursowe jury, w zamian rozdając nagrody. Na autorów najlepszych odpowiedzi czekają m.in. karty przedpłacone o wartości 1000 zł, naszyjniki z ptasim motywem marki Ania Kruk czy walentynkowe boxy z piankami Ptasie Mleczko.

O kampanii można dowiedzieć się z formatów reklamowych w internecie czy specjalnych materiałów POS w punktach sprzedaży. Informowała o niej również influencerka Anna Szlęzak, popularna wśród internautów dzięki poruszaniu tematów związków i relacji damsko-męskich. W dedykowanym akcji filmiku, dzieliła się swoimi przemyśleniami i sposobami na najlepsze teksty na „zagadanie”. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, a strategię mediową i media Zenith. Za zakup influencerów odpowiada agencja LiquidThread. Działania PR prowadzone są przez Walk PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj