Marka Ptasie Mleczko rusza z walentynkowym konkursem „Ptasie Mleczko Podaruj i zagadaj”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Ptasie Mleczko rusza z walentynkowym konkursem „Ptasie Mleczko Podaruj i zagadaj”

Czy słodka i lekka pianka może inspirować do romantyczności? Tak! Pokazuje to konkurs „Ptasie Mleczko Podaruj i zagadaj”, w którym to marka E.Wedel zachęca Polaków do walentynkowej kreatywności.

Ptasie Mleczko od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród smakoszy słodyczy niezależnie od wieku. Po tę lekką piankę o różnych smakach, oblaną pyszną, wedlowską czekoladą, sięga się przy każdej okoliczności – także tej romantycznej jaką są zbliżające się Walentynki. W tym roku E.Wedel, producent marki Ptasie Mleczko, postanowił pokazać, że ten smakołyk jest świetną inspiracją do prawdziwej kreatywności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zadaniem uczestników konkursu „Ptasie Mleczko. Podaruj i zagadaj” jest zakup jednego lub więcej opakowań Ptasie Mleczko 360 g, a następnie zarejestrowanie się na www.ptasiemleczko.pl i wgranie paragonu. Ostatnim krokiem do wygranej jest kreatywna odpowiedź na zadanie – trzeba jak najbardziej słodko i lekko popisać się autorskim tekstem na „zagadanie” do drugiej osoby.

„Jesteś słodka jak pianka Ptasie Mleczko” – czy tak brzmi tekst na wygraną? W każdym tygodniu rozstrzyga o tym konkursowe jury, w zamian rozdając nagrody. Na autorów najlepszych odpowiedzi czekają m.in. karty przedpłacone o wartości 1000 zł, naszyjniki z ptasim motywem marki Ania Kruk czy walentynkowe boxy z piankami Ptasie Mleczko.

O kampanii można dowiedzieć się z formatów reklamowych w internecie czy specjalnych materiałów POS w punktach sprzedaży. Informowała o niej również influencerka Anna Szlęzak, popularna wśród internautów dzięki poruszaniu tematów związków i relacji damsko-męskich. W dedykowanym akcji filmiku, dzieliła się swoimi przemyśleniami i sposobami na najlepsze teksty na „zagadanie”. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, a strategię mediową i media Zenith. Za zakup influencerów odpowiada agencja LiquidThread. Działania PR prowadzone są przez Walk PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij