Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowi ludzie w szeregach Bluecloud Interactive. Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński dołączyli do agencji

Bluecloud Interactive rośnie w siłę. Z początkiem nowego roku do agencji dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocniły zespoły kreatywne.
O autorze
1 min czytania 2022-02-10

Zarówno Anna Czubaszek, jak i Marcin Jagodziński rozpoczęli pracę w Bluecloud Interactive w styczniu 2022 roku jako seniorzy. Czubaszek dołączyła do teamu Dawida Tarnowskiego (Senior Art Director). Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych – m. in. w VMLY&R, Grey czy Isobar, gdzie tworzyła świat marek PEPCO, LOT, Play, mBank, Mattel, Tic Tac, Lay’s i innych.

– To, co mnie napędza, to tworzenie pięknych rzeczy, które sprawiają ludziom radość. Czasami jest to ceramika, czasami obraz, a od blisko 10 lat są to także reklamy. W briefie, jak i w życiu, w pierwszej kolejności szukam człowieka. W Bluecloud Interactive chcę się uczyć i rozwijać – mówi Czubaszek.

Z kolei Marcin Jagodziński w BCI pracował będzie w teamie Marii Sochy (Copywriter). Jagodziński po 12 latach postanowił odejść z GoldenSubmarine. Pracował m.in. dla takich marek jak: Amica, BNP Paribas, Carreofur, Honda, ING, Leżajsk, Microsoft, Monte, Nationale Netherlanden, Nescafe, Orlen, Pay’U, PKO, Starbucks, UPC, Wedel czy Żywiec.

– Po 12 latach poczułem potrzebę zmiany i nowych wyzwań. Szukałem prężnej agencji, w której będę mógł się rozwijać i pracować ze zgranym zespołem, dlatego właśnie wybrałem Bluecloud Interactive – zaznacza Jagodziński.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oboje zaczęli już pracę przy pierwszych projektach.

– Ania i Marcin to doświadczeni pracownicy, którzy znają rynek i mają ogromną wiedzę. Jednocześnie nadal chcą się rozwijać, dlatego szukali stabilnej agencji digitalowej, która spełni ich oczekiwania. Cieszę się, że wzmocnili zespół BCI, bo czekają tu na nich nowe wyzwania i ciekawe projekty – podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się